کد خبر: 614555
تاریخ انتشار :

رفیق‌دوست:محسن رضایی را اصلح می‌دانم/ سعید محمد فردی شناخته شده نیست؛ خود من او را نمی‌شناسم

رفیق‌دوست:محسن رضایی را اصلح می‌دانم/ سعید محمد فردی شناخته شده نیست؛ خود من او را نمی‌شناسم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، «محسن رفیق دوست»، اولین وزیر سپاه ایران، در رابطه با کاندیدا نظامی و حضور سعید محمد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خود من هم با وجود اینکه سپاهی ام ایشان را نمی شناسم. ایشان فردی شناخته شده نیست و اگر اصولگرایان می گویند ما او را نمی شناسیم و تازه کار است و چنین حرفی می زنند، به این دلیل است که ما در قانون مساله رجل سیاسی و مذهبی را داریم نه مرد سیاسی و مذهبی. رجل بار سنگینی دارد یعنی کسی که مردم او را به حرف و عمل بشناسند.

کلیک کنید:قیمت جدید محصولات ایرانخودرو اعلام شد/ خبرهای جدید از پیش فروش ایرانخودرو

او در این خصوص که از میان کاندیدای فعلی چه کسی اصلح تر است، اظهار کرد: من به او عقیده دارم باتوجه به ده سالی که در کنار رضایی بودم که 8 سال در جنگ بود و قدرت فرماندهی او را هم دیدم. باتوجه به اینکه بعد از جنگ او دکتری اقتصاد گرفت و برای حرف های خود تز دارد او را از باقی کاندیداها قوی تر و مناسب تر می دانم.

رفیق دوست در رابطه با فرموده امام (ره) در مورد عدم حضور نظامیان در سیاست تصریح کرد: من عقیده ندارم کسی که سپاهی است و یا می خواهد در سپاه بماند، کاندیدا شود به نظر من او حق ندارد. ولی کسی که از سپاه بیرون آمده و سی سالی آنجا عملکرد داشته و تجربه دارد در موقعیت امروز می تواند، برای کشور فردی نجات دهنده باشد.

او افزود: آن مدیریت که مطلوب بود امروز به درد می خورد نه عضویت. البته همه بسیجی اند ولی کسی که داخل لباس نظام است، منع دارد. اولین بار که امام گفتند سپاه در دستگاه سیاسی نباشد خود من خدمت امام رفتم ولی وقتی سپاهی از سپاه خارج شد که دیگر سپاهی نیست.

منبع: برنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها