کد خبر: 614686
تاریخ انتشار :

واکنش پامپئو به اظهارات بایدن درباره پوتین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت: اگر شما آمریکا را در اولویت قرار دهید و از سخنان خود با اقدامات واقعی و نه فقط سخنرانی و ناسزاگویی پشتیبانی کنید، احتمال موفقیت شما بسیار زیاد می‌شود.

دولت بایدن چهارشنبه تحریم‌هایی علیه روسیه بر سر استفاده ادعایی این کشور از تسلیحات شیمیایی علیه مخالفان و مسموم کردن ادعایی الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه اعمال کرد.

دولت آمریکا در بیانیه‌ای گفت: وزارت بازرگانی به جلوگیری از روسیه مقابل دستیابی به فناوری‌های حساس آمریکا که ممکن است به ابزارهای تسلیحات شیمیایی مخرب آن تبدیل شود، متعهد است.

پامپئو در مصاحبه‌اش درباره گفت‌وگوی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با ای‌بی‌سی نیوز اظهارنظر کرد که بایدن گفته‌ بود به اعتقاد او ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه "قاتل" است.

بایدن همچنین گفت که روسیه بابت کمپین نفوذ علیه انتخابات ۲۰۲۰ بهایی پرداخت خواهد کرد. این اظهارات پس از انتشار یک گزارش دفتر مدیر اطلاعات ملی درباره تلاش روسیه برای نفوذ در انتخابات ۲۰۲۰ مطرح می‌شود.

مایک پامپئو با اشاره به فعالیت پوتین به عنوان افسر کاگ‌ب و همدستی ادعایی در مسموم کردن ناوالنی گفت: درباره اینکه او معتقد است پوتین یک قاتل است، حقایق به خودی خود گویا هستند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها