کد خبر: 614748
تاریخ انتشار :

خبر مهم رئیس جمهور آمریکا به متقاضیان پناهندگی + جزئیات

خبر مهم رئیس جمهور آمریکا به متقاضیان پناهندگی + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به گزارش شبکه تلویزیونی رویترز لایو، جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید آیا شما قصد دارید که از مرز با مکزیک بازدید کنید، گفت: در یک زمانی می‌خواهم این کار را انجام دهم.

این خبرنگار از جو بایدن پرسید: آیا می‌دانید که در اماکن محل نگهداری مهاجران چه می‌گذرد؟ و بایدن پاسخ داد: بله، من می‌دانم که در این اماکن چه می‌گذرد. خبرنگار در ادامه از رئیس جمهور آمریکا پرسید: پیام شما به مهاجران برای اینکه در خانه و در کشور خود بمانند و حالا به اینجا نیایند، چیست؟ شما برای دادن اقامت به آن‌ها می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟ چه کاری می‌توان انجام داد؟ بایدن پاسخ داد: ما در جریان رسیدگی به این موضوع قرار داریم و می‌خواهیم آنچه را که قبلا وجود داشته است از نو ایجاد کنیم. آنها می‌توانند در کشور خود بمانند و درخواست خود را در کشور شان برای پناهندگی ارائه دهند.

درحالی که وزارت امنیت داخلی آمریکا می‌گوید مردان مجرد بالغ و اغلب خانواده‌ها را به کشورشان برمی گرداند، ‌ای بی سی نیوز متوجه شده است که هم اکنون بیش از پنج هزار کودک و نوجوان بدون والد در بازداشتگاه گشت زنی مرزی نگهداری می‌شوند که این رقم افزایش ۶۵ درصدی طی تنها دو هفته را نشان می‌دهد. این رکوردی بی سابقه است و یکی از مراکز مرزی نگهداری کودکان و نوجوانان به ظرفیت تکان دهنده ۱۵۵۰ درصد رسیده است. دولت بایدن می‌گوید دولت او در تلاش برای یافتن فضایی برای آنهاست. بایدن می‌گوید ما امیدواریم تا ماه آینده تخت‌هایی برای مراقبت از این کودکان داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها