کد خبر: 614862
تاریخ انتشار :

طعنه سنگین عضو کمیسیون امنیت ملی به اصلاح‌طلبان در مورد اختیارات رئیس جمهور

طعنه سنگین عضو کمیسیون امنیت ملی به اصلاح‌طلبان در مورد اختیارات رئیس جمهور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ابراهیم رضایی درخصوص ادعای برخی افراد و جریان‌ها نسبت به بی‌اختیار بودن رئیس‌جمهور، اظهار داشت: یک رفتار متناقض در جریان اصلاحات و دولت فعلی وجود دارد و این است که در زمان انتخابات وعده صد روزه می‌دادند اما امروز که به واسطه ناکارآمدی محل سوال و اعتراض مردم قرار گرفته‌اند، به زبان ساده به دنبال انداختن توپ ناکارآمدی خود به زمین نظام و رهبری هستند.

وی تاکید کرد: رئیس‌جمهور در حوزه سیاستگذاری، نظارت و اجرا قدرت بالایی دارد و اگر بخواهد می‌تواند یک حرکت فوق العاده را پایه‌گذاری کند و در صورت ناکارآمدی یا حرکت اشتباه مانند شرایط فعلی می‌تواند کل سیستم را نیز با چالش مواجه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این رفتار متناقض به اینجا ختم نمی‌شود و همان‌هایی که می‌گویند رئیس‌جمهور هیچ اختیاراتی ندارد امروز به دنبال طراحی نحوه حضورشان در انتخابات هستند.

وی ادامه داد: سوال ما از این افراد این است که اگر واقعاً معتقد به این هستند که رئیس‌جمهور اختیار ندارد، پس چرا هر روز جلسات و گعده‌های انتخاباتی برگزار می‌کنند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کسانی باید پا به عرصه انتخابات بگذارند که واقعاً معتقد باشند که می‌توانند در شرایط فعلی و با امکانات موجود یک حرکت برای شکل‌گیری ایران قوی و کارآمد انجام دهند و در غیر این صورت کسی که معتقد است رئیس‌جمهور در ساختار فعلی کاره‌ای نیست، حضورش در انتخابات نیز خلاف عقلانیت است.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها