کد خبر: 615834
تاریخ انتشار :

رهامی تشریح کرد

درگیری شدید لطفی رهامی و کرباسچی در منزل موسوی لاری از واقعیت تا ادعا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن رهامی عصر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با تکذیب ادعای بگومگو با غلامحسین کرباسچی در منزل عبدالواحد موسوی لاری درباره انتخابات ۲۸ خرداد ریاست‌جمهوری، گفت: تمام مباحث و ادعای جر و بحث‌ نقل شده در برخی سایت‌ها صحت ندارد و از طرف جریان‌ رقیب منتشر شده که در آن بطور ساختگی به مذاکرات یکی از جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان و مباحث میان بعضی از اعضا از جمله من و کرباسچی اشاره شده است.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها تاکید کرد: جلسه مذکور، در دوره ای که عضو شورا بودم در محل بنیاد امید ایرانیان تشکیل می‌شد نه در محل دیگر، و هیچ موقع آقای کرباسچی هم عضو آن شورا نبود و تاکنون هم هیچ جلسه چالشی و یا برخورد تند میان اعضا گزارش نشده است.

رهامی یادآور شد: این نوع خبرسازی‌ها علیه مجموعه جریان اصلاحات و به‌ویژه نهاد اجماع ساز اصلاحات از سوی بعضی جریان‌ها، نشانه نگرانی رقیب از حضور موثر مردم، به‌ویژه آرای خاکستری میلیونی در انتخابات ۱۴۰۰ و وحشت آنان از انسجام جریان اصلاحات است. همین نگرانی و وحشت سبب شده تا از طریق جعل خبر، دروغ و فضاسازی، برای دلسرد کردن مردم و عقبه نیروهای مؤثر و اصیل جریان اصلاحات تلاش کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها