کد خبر: 616518
تاریخ انتشار :

پیام فرمانده نیروی زمینی سپاه به مناسبت روز ارتش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور در پیامی به سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را به وی تبریک گفت. فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ۲۹ فروردین ماه یادآور و فرصت مغتنمی برای تجلیل از جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ماندگار و فراموش نشدنی نیروی زمینی قهرمان در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در برابر هجوم دشمنان ایران اسلامی است.

پاکپور با تبریک و تهنیت ۲۹ فروردین ماه به سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، آحاد فرماندهان و کارکنان شریف و فداکار ارتش انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف جهاد و ایثار دفاع مقدّس و سال‌های پرفراز و نشیب پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، همواره در دفاع از نظام و خدمت به ملّت قدرشناس ایران پیشتاز و نقش‌آفرین بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد:‌ امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سختکوشی و شجاعت، تمامی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های وسیع خود را در راستای دفاع بازدارنده در برابر توطئه‌های دشمنان و بدخواهان و همچنین تلاش و مجاهدت مؤمنانه در خدمت‌رسانی به جامعه، بسیج کرده و منشاء خیرات و برکات کم‌نظیری است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآورشد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های تمامی شهدای بزرگوار و جانبازان و رزمندگان غیور و سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوام توفیقات بیش از پیش جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان مؤمن و خدوم آن سازمان پرصلابت و ولایتمدار را در میدان‌های مختلف خدمت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی از پیشگاه خداوند قادر متعال آرزومندم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها