کد خبر: 617379
تاریخ انتشار :

قوچانی : محکم تکذیب می‌کنم

محمد قوچانی در گفتگو با انصاف نیوز درباره ادعای شخصی در فیسبوک که گفته انتشار فایل صوتی محمدجواد ظریف کار قوچانی است، گفت: محکم تکذیب می‌کنم و آقای سهیمی هیچ سندی برای ادعای خود ندارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن تکذیبیه‌ی آقای قوچانی درباره‌ی انتشار ادعایی مشابه در روزنامه‌ی آفتاب یزد را نیز در زیر می‌خوانید:

به نام خدا

طرح تاریخ شفاهی دولت تدبیر و امید از جمله مصاحبه با جناب دکتر ظریف طرحی است که به دستور ریاست محترم جمهوری براساس ضرورت تاریخ نگاری قوه مجریه و نهاد دولت در ایران تصویب و برای اجرا به مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به مسولیت دکتر حسام الدین آشنا تکلیف شده است .این طرح هیچ ربطی به بنده به عنوان دبیر شورای گردآوری ، تنظیم و نشر آثار رییس جمهور ندارد و تماما در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری انجام شده است

و من به عنوان دبیر شورای گردآوری ، تنظیم و نشر آثار رییس جمهور وظیفه ‌ای جز تنظیم و تدوین نطق ها ، گفتارها و نوشتارهای شخص ریاست محترم جمهوری که از جانب شخص ایشان به من ابلاغ یا محول می شود، ندارم . از فایل مصاحبه با وزیر محترم امور خارجه هم پس از انتشار مطلع شده ام و در انجام و تدوین و انتشار مصاحبه هیچ نقشی نداشته ام و به علل روشن اداری و تفکیک مسوولیتها هیچ دسترسی به آن فایل نداشته ام .

این بسیار غیر حرفه ای و غیر اخلاقی است که آن روزنامه بدون آنکه جواب سوال تیتر اولش را بداند به طرح شبهه و دروغ و تهمت بپردازد و به همین علت این اتهام سنگین برای من و این شورا قابل پیگیری است .خوشبختانه کارنامه این شورا نزد نهادهای نظارتی روشن است و سیر آن مصاحبه هم قابل ردیابی و پیگیری است . جهت اطلاع شما هیچ ردیف بودجه ای برای این شورا در نهاد ریاست جمهوری وجود ندارد و دبیر آن بر اساس یک قرارداد پژوهشی سالیانه با دفتر ریاست جمهوری همکاری میکند که رقم آن بسیار بسیار کمتر از قراردادهای پژوهشی در نهادهای دولتی و خصوصی است .

محمد قوچانی

دبیر شورای گردآوری ، تدوین و مستند سازی آثار رییس جمهور

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها