کد خبر: 618443
تاریخ انتشار :

اولین نامزد نظامی در ستاد انتخابات

سردار دهقان ثبت نام کرد و همه حرف هایش را زد

خبرآنلاین/ سردار دهقان گفت: رئیس جمهور باید تمام وظایف و اختیارات را با قدرت انجام دهد آنهایی که گفتند اختیارشان کم بوده خودشان نتوانستند.

سردار دهقان ثبت نام کرد و همه حرف هایش را زد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار حسین دهقان با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد او که به همراه همسرش حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران  حضور یافت.

سردار حسین دهقان، در پاسخ به این سوال خبرگزاری خبرآنلاین که آیا با سایر کاندیداهای نظامی ائتلاف می کنید یا خیر، گفت: هر کسی تکلیف خود را بهتر می داند و بنده چنین تکلیفی را برای خودم قائل نیستم.

او گفت: بنده بدون منتظر ماندن برای کسی، در روز اول ثبت نام آمده ام چراکه معتقدم که نظم برایم مهم است.

او افزود: نباید مردم را تا آخرین لحظه منتظر نگه داشت باید با مردم روراست بود بیشتر مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است. دوران عدم شفافیت ها به پایان رسیده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اعلام موضع دهقان خود درباره برجام گفت: برجام یک تصمیم ملی است و مسئولین در چارچوب نظام باید برجام را انجام دهند باید تمام عیار مورد توجه قرار می گرفت. برجام را در ابتدا قبول داشتم و در مورد اجرا انتقاد داشتم.

وی درباره عمل به قانون اساسی گفت: رئیس جمهور باید تمام وظایف و اختیارات را با قدرت انجام دهد آنهایی که گفتند اختیارشان کم بوده خودشان نتوانستند. 

وی افزود: بنده با تمام اساتید و کارشناسان نشست چهره به چهره داشتم و برنامه ها با توجه به مشکلات ملموس جامعه نوشته شده است. همکاران ما افرادی توانمند متخصص و تجربه شده و توانمند هستند و همه ملت را به عنوان مردم خودشان درنظر گرفته و پذیرفته اند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها