کد خبر: 618743
تاریخ انتشار :

باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم

فارس/ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود.

باهنر: رئیس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درخصوص خبری مبنی بر همکاری انتخاباتی با علی لاریجانی داوطلب احتمالی انتخابات اظهار داشت: من همواره گفته ام که بنا بر مشی مقام معظم رهبری از ورود اشخاص مشهور به عرصه انتخابات ریاست جمهوری که موجب استقبال مردم و افزایش مشارکت عمومی شود استقبال می‌کنم.

وی افزد: اما درخصوص خبری که در یکی از رسانه ها درج شده بود، متذکر می شوم که بنده و مجموعه جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری بطور قطع ذیل شورای وحدت اصولگرایان فعالیت خواهیم کرد.

باهنر با تاکید بر اینکه رییس ستاد انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیستم و همانگونه که گفتم ذیل تصمیمات شورای وحدت فعالیت خواهیم داشت، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا اجماع در میان اصولگرایان و نیروهای انقلاب فراهم شود و از هر حرکتی که به وحدت اصولگرایان لطمه بزند دوری نماییم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتظار از رسانه ها هم این است که در گرماگرم اخبار انتخاباتی، اخبار صحیح را در جامعه منتشر سازند و دوستان مجموعه اصولگرایی نیز نباید در دام بازی های رقیب بیفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها