کد خبر: 618765
تاریخ انتشار :

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز»:

تکلیف شد لاریجانی کاندیدا شود

جعفرزاده درباره ریاست ستاد علی لاریجانی تأکید کرد: اطلاعی ندارم اما آقای باهنر یا بهروز نعمتی شایسته ترین افراد هستند.

تکلیف شد لاریجانی کاندیدا شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه نیوز: علی لاریجانی امروز رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد، در صورتی که تا هفته گذشته خیلی از یاران نزدیک او می گفتند «رئیسی بیاید لاریجانی نخواهد آمد و وقتی هم می آید که بداند پیروزی اش قطعی است». اما او در حالی کاندیدا شد که رئیسی قطعا ثبت نام می کند و در نظرسنجی ها نیز نزدیک به 40 درصد اقبال مردمی دارد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با نامه نیوز درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: چون با آمدن آقای رئیسی همه دارند کنار می کشند و می رفت که فضای انتخابات سرد شود بنابراین برای آنکه تنور انتخابات گرم تر شود به آقای لاریجانی تکلیف شد که ثبت نام کند.

وی افزود: در مناظرات قطعا کمتر کسی حریف آقای لاریجانی خواهد بود و احتمال آنکه فضا را بسیار بسیار به نفع خودش بچرخاند خیلی زیاد است و معتقدیم مردم براساس وزانت، شخصیت، علم و اطلاعات آقای لاریجانی رغبت بسیار زیادی به او نشان خواهند داد. هم اکنون براساس مشاوره هایی که به او دادند، دیدیم در ستاد وزارت کشور چقدر خوب مصاحبه کرد و گفت «کشور به سوپرمن نیاز ندارد».

فعال سیاسی اعتدالگرا درباره پایگاه رأی علی لاریجانی با وجود عدم اقبال اصلاح طلبان از او یادآور شد: آقای لاریجانی مستقل آمد، وابستگی به هیچ جریان و گروه سیاسی ندارد، نه دولت روحانی است و نه اصلاح طلب و اصولگرا. آقای لاریجانی بر پایه شخصیتی خودش در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی افزود: مردم هم این دوره از همه این داستان ها گذشته اند این طور نیست که یک کسی فرمانی دهد و همه به تبعیت از او حرکت کنند. کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می دهند. ما معتقدیم که آقای لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از آقای لاریجانی حمایت خواهند کرد.

جعفرزاده درباره ریاست ستاد علی لاریجانی تأکید کرد: اطلاعی ندارم اما آقای باهنر یا بهروز نعمتی شایسته ترین افراد هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها