کد خبر: 618795
تاریخ انتشار :

در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» مطرح شد:

غلامرضا مصباحی‌مقدم : گزینه جامعه روحانیت مبارز رئیسی است

غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: جامعه روحانیت مبارز و مجموعه‌هایی که با جامعه روحانیت کار می‌کنند بدون هیچ تردیدی گزینه اولشان جناب آقای رئیسی است.

غلامرضا مصباحی‌مقدم : گزینه جامعه روحانیت مبارز رئیسی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: حضور سید ابراهیم رئیسی و علی لاریجانی بی‌تردید مهم‌ترین اتفاقات این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری محسوب می‌شود؛ دو شخصیتی که هر کدام می‌توانند مورد توجه جامعه قرار بگیرند و دستِ‌کم باعث ایجاد انگیزه مشارکت در میان مردم شوند. اما شانس کدام یک از این دو بیشتر است و کدام یک می‌توانند نظر اکثریت جامعه را ازآن خود کنند؟

غلامرضا مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره حضور رئیسی و لاریجانی در انتخابات به «نامه‌نیوز» گفت: «حضور اینگونه شخصیت‌ها می‌توان شوق و شور انتخاباتی در میان مردم ایجاد کند. واقعیت این است که مبنای حضور افراد در انتخابات کسب اعتماد مردم است و حتما آقایان رئیسی و لاریجانی هم می‌خواهند در یک انتخاباتی حداکثری به رقابت بپردازند».

او درباره اینکه جامعه روحانیت مبارز از چه کسی حمایت می‌کند، بیان کرد: «من شخصا تمایلم این است که آیت‌الله رئیسی رأی بیاورد. علاوه بر نظر شخصی‌ام، جامعه روحانیت مبارز و مجموعه‌هایی که با جامعه روحانیت مبارز کار می‌کنند هم بدون هیچ تردیدی گزینه اولشان جناب آقای رئیسی است».

این فعال سیاسی درخصوص اینکه آیا همه طیف‌های اصولگرایی بر رئیسی اجماع می‌کنند یا نه، اظهار کرد: «تصور من این است که آقای رئیسی بالاترین رأی را در جریان اصولگرایی خواهد داشت».

او در پایان گفت: «در مجموع تصور می‌کنم که فضای انتخاباتی در مقطع کنونی نسبت به روزهای پیش بهتر شده است و مردم آرام‌آرام به انتخابات توجه نشان می‌دهند و امیدواریم در روزهای آینده هم این فضا پرشورتر هم شود».

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها