کد خبر: 619432
تاریخ انتشار :

درخواست علی لاریجانی از قوه قضاییه

علی لاریجانی در کلاب هاوس پاسخ های اقلب توجهی در مورد مسایل مختلف داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سوال: آقای روحانی گفتند صبح جمعه متوجه گرانی بنزین شدند، درباره برنامه هویت هم شما چنین حرفی زدید. کم لطفی است که بگویید مطلع نبودید، اگر مطلع نبودید از استمرار این برنامه صحبت کنید؟ من در دوره برادر شما بارها به دادگاه رفتم و درب تعداد بالایی از رسانه‌ها بخاطر انتقاد از شما بسته شدند 

لاریجانی: من واقعا از این برنامه مطلع نبودم، بنده می‌گویم یک کار اشتباه انجام دادم حالا همین یک نقطه را گرفتید. الان یک ساعت است که درباره این موضوع صحبت می‌شود. وقتی کار مدیریتی وسیع باشد، اشکالات ممکن است که رخ بدهد. من توصیه می‌کنم که هرچیزی را متوازن ببینیم، همه کاندیداهای دیگر هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشند، نباید فقط آن ها را دید.

من از هیچکدام از رسانه‌ها شکایتی نکردم، من بخاطر دارم که یک بار می خواستند با مسئول رجانیوز برخورد کنند و من گفتم من شکایتی از این کار ندارم. چندین بار از دادستان تهران خواستم این کار را انجام ندهند، داخل مجلس هم دوستان عصبانی می‌شدند و حرف‌هایی می‌زدند که دنبال نمی‌‎کردیم.

من همینجا اعلام می‌کنم از افرادی که به من توهین کردند شکایتی ندارم و از قوه قضاییه خواهش می‌کنم رسیدگی نکنند و منتی سر من نگذارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها