کد خبر: 619524
تاریخ انتشار :

مقتدی صدر: شکست بت صهیونیسم درس عبرتی برای سازشکاران شد

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق با انتشار یک توییت به آتش بس یک طرفه رژیم اشغالگر قدس که از شب گذشته آغاز شد و پیروزی بزرگ غزه را رقم زد واکنش نشان داد و آنرا به ملت فلسطین تبریک گفت.

مقتدی صدر: شکست بت صهیونیسم درس عبرتی برای سازشکاران شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش روز جمعه ایرنا در ادامه واکنش شخصیت ها و نهاد های عراقی مقتدی صدر در صفحه توییتر خود نوشت: خدای را سپاس که بندگانش را یاری داد و سربازانش را عزتمند ساخت.

صدر از مقاومت سرافرازانه مردم قدس شریف و غزه که در برابر اقدامات صهیونیست ها برای "کوچک نشان دادن ایمان و شجاعت آنها" صورت داده شد خاضعانه قدردانی کرد.

وی در انتها از این پیروزی تاریخی بعنوان "شکستن بت صهیونیست های شرور، تروریست و نژادپرست" یاد کرد و آنرا "درس عبرتی" برای سازشکاران و کشورهایی که با رژیم اشغالگر قدس روابط خود را عادی سازی کرده و "نرمش نشان دادند" برشمرد.

صدر در روزهای گذشته چندین مرتبه حمله های تندی به کشورهای سازشکار با رژیم صهیونیستی داشت و از آنان خواسته بود روابط خود را با این رژیم قطع کنند و موضعی محکم در برابر هتک مقدسات و جنایات علیه ملت فلسطین اتخاذ کنند تا حداقل موضعگیری شان در تاریخ بماند.

به گزارش ایرنا شب گذشته ، آتش بس یک طرفه ازسوی رژیم صهیونیستی اعلام و از سحرگاه امروز جمعه در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد به وقت فلسطین لازم الاجرا شد.

نتانیاهو روزهای گذشته ابتدا پیشنهادهای آتش بس از سوی کشورهای منطقه و جهان را رد کرد اما سرانجام شب گذشته با تقدیم پیشنهاد به کابینه رژیم ، با آتش بس موافقت به عمل آمد.

مردم غزه شب گذشته همزمان با اعلام آتش بس ازسوی رژیم کودک کش صهیونیستی به خیابان ها آمده و از شکست هیمنه پوشالین صهیونیست ها به شادی و پایکوبی پرداختند و از مناره مساجد بانگ الله اکبر سردادند.

این آتش بس در سایه برهم خوردن معادلات صهیونیست ها رقم خورد. در جنگ یازده روزه که به انتفاضه سوم نیز از آن یاد می شود، تمامی نقاط سرزمین های اشغالی حتی فرودگاه رامون در ۲۵۰ کیلومتری غزه نیز در دسترس موشک ها و راکت های غزه قرار گرفت و هیچ نقطه ای از اراضی اشغال شده توسط صهیونیست ها در امان نبود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها