کد خبر: 620346
تاریخ انتشار :

برنامه امروز تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون

ایسنا/ در دومین روز از تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون، چهار نامزد انتخاباتی در برنامه ها حاضر می شوند.

برنامه امروز تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پخش برنامه های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما بر اساس قرعه کشی انجام شده در روز چهارشنبه ـ ۵ خرداد ماه ـ از جمعه ـ هفتم خرداد ماه آغاز شد.

بر اساس جدول اعلام شده، در دو روز نخست این تبلیغات، تلویزیون فقط پخش برنامه «رئیس جمهور(با دوربین)» را در دستور کار دارد که در روز شنبه ـ هشتم خرداد ماه ـ به پخش صحبت های عبدالناصر همتی با شماره ۱۲ اختصاص دارد.

تهیه کننده برنامه «رئیس جمهور(با دوربین)» اعلام کرده است که نامزدها می توانند علاوه بر گفت وگوی رو در رو با دوربین، فعال تر در صحنه حاضر شوند و برای تبیین برنامه‌ها و طرح مباحث از ویدئو والی که در صحنه طراحی شده استفاده کنند. آنها می توانند هم نشسته و هم ایستاده از فضای دکور و ویدئووال (دیوار تصویری) بهره ببرند.

روز گذشته امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره ۱۱ برنامه هایش را در این برنامه برای مردم توضیح داد.

ساختار این برنامه ضبطی گفت‌وگوی رو در روی نامزدها با مردم است که به مدت ۴۰ دقیقه و ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

همچنین رادیو فرهنگ در روز شنبه، برنامه «انتخاب و فرهنگ» را با حضور کاندیدای شماره ۱۳ ـ محسن رضایی ـ در ساعت ۱۷ پخش خواهد کرد و «صدای جوان» شبکه رادیویی جوان هم در ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه میزبان سعید جلیلی با شماره ۱۴ است.

امروز ـ شنبه ـ رادیو اقتصاد میزبان نامزد شماره ۱۶ (محسن مهرعلیزاده) است و این برنامه با عنوان «دومین گام» ساعت ۹ صبح پخش می شود.

رادیو پیام نیز پیام های انتخاباتی نامزدها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می کند.

در دومین روز از تبلیغات کاندیداها در صداوسیما، رادیو ایران برنامه ای ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها