کد خبر: 620444
تاریخ انتشار :

حمایت از همتی؛ از کارگزاران اصرار و از اصلاح‌طلبان انکار

قطعا آقای خاتمی از جمع بندی نهاد اجماع ساز حمایت می کند و پیش بینی من این است که جمع بندی بر سر آقای همتی خواهد بود زیرا تجربه موفق تری دارد.

حمایت از همتی؛ از کارگزاران اصرار و از اصلاح‌طلبان انکار
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه‌نیوز بیشتر احزاب اصلاح‌طلب در روزهای گذشته و با توجه به اعلام نظر شورای نگهبان و رد صلاحیت نامزدهای مورد علاقه خود، تصمیم به عدم معرفی نامزد گرفته‌اند. اتحاد ملت، اعتماد ملی و برخی دیگر این را رسما اعلام کرده و حتی جبهه اصلاحات یعنی سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان در این دوره نیز بر همین موضع تاکید کرده است.

با این وجود شاهدیم که برخی احزاب محافظه‌کارتر هنوز به نقش آفرینی از طریق حمایت از گزینه‌های موجود امیدوارند. این طور که به نظر می‌رسد البته امید چندانی به مهرعلیزاده نداشته و بیشتر روی همتی حساب کرده‌اند. کارگزارانی‌ها هنوز در حال بررسی هستند و این طور که از مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای اعضای آن به نظر می‌رسد به حمایت از همتی گرایش دارند. اعتدال و توسعه و دیگرانی از این دست مثل ندای ایرانیان نیز در وضعیت مشابهی قرار دارند.

 

شرایط به نحوی است که شاهد اصرار کارگزاران و همفکرانش به حمایت از همتی و پافشاری طیف رادیکال‌تر اصلاح‌طلبان به ترک مشارکت هستیم.

شاهد نیز اظهارات امروز محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران که گفته است: آقای همتی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران است و بر همین اساس نمایندگان حزب کارگزان در حال رایزنی و مذاکره با نهاد اجماع ساز هستند تا آقای همتی را مورد حمایت خود قرار دهند.

او می‌گوید: قطعا آقای خاتمی از جمع بندی  نهاد اجماع ساز حمایت می کند و پیش بینی من این است که جمع بندی بر سر آقای همتی خواهد بود زیرا تجربه موفق تری دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها