کد خبر: 620636
تاریخ انتشار :

شروع سفرهای استانی آیت الله رئیسی از قم

فارس/ رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با اشاره به برنامه سفرهای استانی این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: تا کنون ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه سفرهای استانی به هیچ یک از نامزدهای انتخابات نداده است اما در صورتی که این مجوز صادر شود نخستین مقصد سفرهای استانی آیت الله رئیسی از قم خواهد بود.

شروع سفرهای استانی آیت الله رئیسی از قم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام علیرضا تکیه ای در نشست خبری که در حسینیه الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: شاکله ستادهای آیت الله رئیسی برای ریاست جمهوری مردمی است و این رویکرد بسیار وسیع و پرجاذبه است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با بیان اینکه ایام انتخابات را می توان به نوعی ایام الله نامید، تصریح کرد:جریان انتخابات به طور قطع باید با رویکرد پیشبرد اهداف نظام و دین مذهب باشد به همین دلیل می توانیم آن را ایام الله بنامیم.

وی با تاکید براینکه انتخابات کارزار دعوت عمومی به خیر است، تصریح کرد: خیر در منطق قرآن یک تلقی زیبا دارد که باید در آن سرعت داشت و سبقت گرفت.

تکیه ای با عنوان اینکه صحنه انتخابات صحنه تغییر و تحول است، بیان کرد: باید در انتخابات دعوت به خیر امت انجام شود.

وی با اشاره به کارنامه درخشان انقلاب در ۴۰ سال اخیر بیان کرد: برنامه ۴۰ سال دوم نیز با الهام از ۴۰ سال تجربه گذشته انقلاب در حال تدوین است و تلاش می شود که بدون خطا و لغزش با برنامه هایی که معمار کبیر انقلاب تعریف کرده است به جلو گام برداریم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با بیان اینکه تحول در انتخابات ریاست جمهوری تحولی بزرگ است که تحولات فراوانی را در ذیل خود پوشش داده است، تصریح کرد: این انتخابات سرنوشت ساز تمام تحولات اجرایی نظام را شامل می شود که تحولات محتوایی را نیز به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه عقب افتادگی کشور باید برطرف شود، گفت: این مسئله با اجرای عدالت محقق می شود و مردم نیز این تحول را احساس می کنند.

تکیه ای با عنوان اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم باید در دستور کار قرار بگیرد، تصریح کرد: این موضوع نیز با ساماندهی اقتصادی میسر است و از ظرفیت های غیرقابل انکار به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شعارهای محوری این کاندیدای ریاست جمهوری اشاره و ابراز کرد: اجرای عدالت، ساماندهی اقتصادی و معیشت مردم و اخلاق مداری سه شعار اصلی حجت الاسلام رئیسی در کارزار انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اضافه کرد: این شعارها برخلاف برخی جریانات انتخاباتی که در حد شعار ماند و یا تبدیل به ضد شعار شد، این شعارها محقق شدنی است.

وی با تاکید براینکه میدان رقابت در این دوره از انتخابات بسیار جدی است، گفت: برخی در تلاش هستند با عدم احراز صلاحیت برخی کاندیداها میدان رقابت را تضعیف کنند اما آیت الله رئیسی از روز نخست عنوان کرده است که کسی رقیب من نیست.

تکیه ای اضافه کرد: از نظر آیت الله رئیسی تنها رقیبان در این عرصه را می توان فساد، اشرافی گری و ناکارآمدی عنوان کرد که در فضای بیرونی در تمام کشور ملموس است.

وی با بیان اینکه نسبت به سایر کاندیداهای ریاست جمهوری احترام قائل هستیم، تصریح کرد: هرگونه تخریب را بر نمی تابیم و دنبال تصویب خودمان هستیم و از ظرفیت های خود سخن می گوییم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی اضافه کرد: تبلیغات این کاندیدای ریاست جمهوری مردمی است و برنامه ستادی و تشکیلاتی وجود ندارد اما اجرای برنامه ها به صورت دقیق و با انضباط صورت می گیرد.

وی با عنوان اینکه رویکرد این کاندیدای ریاست جمهوری برای همه مردم روشن است، تصریح کرد: کارنامه آیت الله رئیسی از گذشته تا کنون گویای عملکرد و اهداف وی به شمار می رود.

تکیه ای با تاکید براینکه برنامه های تبلیغاتی ستاد این کاندیدای ریاست جمهوری مردم محور است، بیان کرد: «هرخانه یک ستاد» از برنامه های تبلیغاتی این کاندیدا به شمار می رود و مردم برای کاندیدای منتخب خودشان هزینه می کنند.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برنامه سفرهای استانی آیت الله رئیسی گفت: تا کنون ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه سفرهای استانی به هیچ یک از نامزدهای انتخابات نداده است اما در صورتی که این مجوز صادر شود نخستین مقصد سفرهای استانی آیت الله رئیسی از قم خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها