کد خبر: 621039
تاریخ انتشار :

اتهام سنگین نماینده اصولگرا علیه اصلاح طلبان مجلس ششم

ایسنا/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مدعی شد: دولتی که ادعای حمایت از اهل سنت دارد به کدامیک از وعده‌هایی که به اقلیت ها و اهل سنت دادند عمل کردند؟ از انصاف گفتید، آیا در مجلس ششم انصاف را رعایت کردند یا اسناد هسته ای این کشور را به بیگانگان دادند؟ پاسخ دهید، در آن زمانی که همه امور دست شما بود به همه مقدسات تاختند ولی هیچکدام در همین مجلس پاسخی ندادند، اگر از عدالت و رفتار همراه با منطق می گویید، این امر را برای همه امور، برای همه دولت ها و برای همه افرادی که منتخب مردم هستند یکسان ببینیم.

اتهام سنگین نماینده اصولگرا علیه اصلاح طلبان مجلس ششم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان نیز در نطق میان جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به اظهارات امروز مسعود پزشکیان گفت: شما از عدالت شورای نگهبان سخن گفتید، شورای نگهبان ۳۲ سال شما و امثال شما را تایید کرد و عدالت داشت، اما این بار که شما و برخی همکاران شما احراز صلاحیت نشدید، عدالت آن مورد سوال قرار گرفت؟

وی با برشمردن مشکلات اقتصادی و این که این مشکلات محصول عملکرد چه کسانی است، ادامه داد: محصول بی عدالتی برخی افرادی که همین شورای نگهبان تایید کرد، نیست؟ آقای پزشکیان از نهج البلاغه و امیرمومنان (ع)سخن گفتید، آیا حضرت علی(ع) نفرمودند که دولت نباید به مردم ظلم کند؟

در ادامه نیکزاد نایب رییس مجلس که اداره مجلس را برعهده داشت، از عزیزی خواست که در نطق خود مسعود پزشکیان را مورد خطاب قرار ندهد چرا که در اینصورت آیین نامه داخلی مجلس به فرد مورد خطاب قرار گرفته شده اجازه می‌دهد تا در تذکری پاسخ خود را ارائه کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: امام علی(ع)به منصوبان خود نفرمودند که به میان مردم بروید؟

عزیزی ابراز عقیده کرد: دولتی که ادعای حمایت از اهل سنت دارد به کدامیک از وعده‌هایی که به اقلیت ها و اهل سنت دادند عمل کردند؟ از انصاف گفتید، آیا در مجلس ششم انصاف را رعایت کردند یا اسناد هسته ای این کشور را به بیگانگان دادند؟ پاسخ دهید، در آن زمانی که همه امور دست شما بود به همه مقدسات تاختند ولی هیچکدام در همین مجلس پاسخی ندادند، اگر از عدالت و رفتار همراه با منطق می گویید، این امر را برای همه امور، برای همه دولت ها و برای همه افرادی که منتخب مردم هستند یکسان ببینیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها