کد خبر: 621047
تاریخ انتشار :

قاضی‌زاده هاشمی: هزینه خانوار را باید کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، اصلی‌ترین هدف خود را حفاظت از مصرف کننده نهایی عنوان کرد و گفت: باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی: هزینه خانوار را باید کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: اصلی ترین هدف ما حفاظت از مصرف کننده نهایی است و تمامی اقدامات نهایی که انجام می دهیم به مصرف کننده نهایی برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: در بحث مصرف کننده نهایی هزینه خانوار و قدرت خرید داریم و ما باید هزینه خانوار را کاهش و قدرت خرید را افزایش دهیم.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: افزایش قدرت خرید به معنای افزایش درآمدها، داریی‌ها یا جبران خسارت‌ها است. این ارز ۴۲۰۰ تومانی به غلط داده شده است. در قیمت گوشت با حذف ارز ۴۲۰۰، گوشت ارزان تر شد. پس نشان می‌داد که این پول به جیب رانت خواران می‌رفت.

وی اضافه کرد: رانتی که دولت ایجاد کرده، به جیب مردم بر می‌گردانیم و اجازه می‌دهیم تا خود مردم خرید کنند. البته کنار این باید نظام تولید اصلاح و توزیع هدفمند شود. باید در سالهای بعد هدفمندی را براساس عمق خسارت و نیازی که مردم می‌بینند، جبران کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسته‌های ویژه معیشتی را برای تامین مواد غذایی مردم پیش بینی کردیم تا مجموعه‌ای که نیازمند مواد غذایی است، بهره مند شوند.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: یعنی غیر از انجام اصلاحات قیمتی، تولید و توزیع را اصلاح می‌کنیم و رانت را از بین می‌بریم و دخالت دولت را در فرآیند تولید، واردات و توزیع کاهش می‌دهیم. با تمام اینها بسته موثر نهایی را پیش بینی کردیم تا اگر تمامی این نظام‌ها درست عمل نکنند این بسته نهایی به دست مصرف کننده برسد و نیازهای آنها را برطرف کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها