کد خبر: 621050
تاریخ انتشار :

جلیلی: جهش کشور نیازمند کار همگانی است/ از کارهای نمایشی خودداری شود

مهر/ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جهش کشور مستلزم یک کار همگانی و تلاش زیاد است و هر دولتی که انتخاب شود، نیازمند کمک مردم است.

جلیلی: جهش کشور نیازمند کار همگانی است/ از کارهای نمایشی خودداری شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید جلیلی عصر امروز با حضور در شبکه اختصاصی «جهاد و جهش» در تلوبیون، اظهار داشت: باید از کارهای نمایشی خودداری کرد و اگر کارها نمایشی باشد، مانع پیشرفت کشور می‌شود و ما نیازمند کار واقعی هستیم.

وی بیان کرد: بنده امروز ۵ برنامه برای استان‌ها ضبط کردم و خطاب به مردم گفتم که آیا می‌خواهید کشور حداقلی اداره شود و یا حداکثری؟ نگاه حداکثری به این معنا است که کشور جهش پیدا کند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: زمانی که کشور جهش پیدا می‌کند، قطعاً در استان‌ها هم این جهش اتفاق می‌افتد. از سوی دیگر هر روستا می‌تواند یک سلول برای جهش کشور باشد و مردم باید بدانند که بدون کمک آنان کشور جهش پیدا نمی‌کند.

وی تاکید کرد: جهش کشور مستلزم یک کار همگانی و تلاش زیاد است و هر دولتی که انتخاب شود، نیازمند کمک مردم است و مردم هم باید در کنار دولت برای جهش کشور تلاش کنند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در صورتی که دولت و مردم با یکدیگر و کنار هم کار کنند، جهش کشور اتفاق می‌افتد و مردم باید سایه به سایه کارهای دولت را دنبال کنند و اگر دولت کار خوبی انجام داد، آن را تقویت و اگر اشتباهی مرتکب شد، آن را تصحیح کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما جوانان صاحب نظر، اساتید باتجربه و مدیرانی داریم که باید از ظرفیت آنان به خوبی استفاده کرد. در دولت سایه بسیاری از افراد بدون آنکه انتظاری داشته باشند، ۸ سال دلسوزانه کار کردند و این نگاه باعث حل مشکلات کشور می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها