کد خبر: 621154
تاریخ انتشار :

در گفت‌وگوی نامه نیوز با «نامه‌نیوز» مطرح شد

شاید علاوه بر لاریجانی افراد دیگری هم تأیید صلاحیت شوند

ناصر ایمانی گفت: من تصور می‌کنم آقای لاریجانی تأییدصلاحیت شود البته به نظرم ممکن است علاوه بر او افراد دیگری هم تأییدصلاحیت شوند.

شاید علاوه بر لاریجانی افراد دیگری هم تأیید صلاحیت شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: سخنان امروز رهبر انقلاب بسیار مهم قلمداد می‌شود زیرا ایشان از طلم و جفا در حق برخی از نامزدهای ردصلاحیت‌شده سخن گفتند و فرمودند که مطالبه من جبران این ظلم است.

ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی درباره ابعاد سخنان رهبر انقلاب به «نامه‌نیوز» گفت: «سخنان رهبر انقلاب یک احقاق حق از ظلم و هتک حرمتی که رخ داده است، بود. ایشان شرعا به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، ولی‌فقیه و یک فرد از جامعه ایران خود را موظف دانستند و احساس تکلیف کردند که نسبت به اشتباه رخ‌داده اعلام نظر کنند».

او درباره ضرورت جبران خسارت از افراد متضرر بیان کرد: «حالا نهادهای ذی‌ربط بررسی می‌کنند و می‌بینند که راه حلی قانونی برای احقاق حق وجود دارد یا خیر؟ اساسا ممکن است ردصلاحیت آن فرد یا افراد فقط از باب گزارش‌ها نبوده باشد؛ به این معنی که علاوه بر آن گزارش‌های نادرست شورای نگهبان ویژگی رجل سیاسی بودن را احراز نکرده است یا احراز نکرده که آن شخص یا اشخاص مدیر و مدبر هستند».

او ادامه داد: «البته در هر صورت باید جبران خسارت صورت بگیرد که با این همه من هم احتمال می‌دهم این جبران تأیید صلاحیت برخی باشد».

این فعال سیاسی در پایان درباره اینکه احتمالا چه کسی تأییدصلاحیت بشود، گفت: «من تصور می‌کنم آقای لاریجانی تأییدصلاحیت شود البته به نظرم ممکن است علاوه بر او افراد دیگری هم تأییدصلاحیت شوند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها