کد خبر: 621225
تاریخ انتشار :

قاضی زاده هاشمی: صدای جوانان، زنان و سربازان هستم

ایسنا/ یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من صدای جوانان، زنان و دختران، سربازان، آسیب دیدگان از بورس هستم.

قاضی زاده هاشمی: صدای جوانان، زنان و سربازان هستم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی پیش از آغاز اولین مناظره تلویزیونی کاندیداهاس انتخابات ١۴٠٠ گفت: علت حضور من در انتخابات این بود که مشکل را در جابجایی اشخاص و انتخاب افراد نمی‌دانم. مساله این نیست که فلان حزب سیاسی بیاید و فلان حزب سیاسی برود، فلان اشخاص از فلان تفکر اقتصادی بیایند و جایگزین کسان دیگری شوند بلکه مشکلات پایدارتر از اینهاست.

وی افزود: ما ساختارهای معیوب اداره کننده کشور را داریم و نوع کشورداری و حکمرانی ما مشکل دارد که این باقیمانده از قبل انقلاب است. انقلاب اسلامی علیرغم توفیقاتی زیادی که داشته نتوانسته نهاد اداره کننده و نظام اداری کشور را متناسب با نیاز مردم و آرمان‌های انقلاب تغییر بدهد.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: من الان برای یک تحول عظیم در نظام مدیریت کشور پا به میدان گذاشتم و این چند سالی که با جوانان این کشور کار کردم این هدف را دنبال می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: من صدای جوانان، زنان و دختران، سربازان، آسیب دیدگان از بورس و کسانی هستم که به خاطر عملکرد بد مدیریتی در قضیه کرونا جان‌ باختند و مدافعان سلامتی که جانانه در این مسیر جنگیدند.

وی در پایان گفت: من رقیب خودم را شخص نمی‌دانم، به قول آقای ضرغامی آمدم زیر میز بزنم؛ نه میز برخورد با اشخاص بلکه این روش کشورداری.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها