کد خبر: 621494
تاریخ انتشار :

باهنر: افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه همگان است

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و به میدان آوردن آرای خاکستری وظیفه همگان است.

باهنر: افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه همگان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین  امروز (دوشنبه ۱۷ خرداد) در نشست ماهانه این حزب که علی نیکزاد نایب رئیس مجلس و منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در آن حضور داشتند درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هزینه‌های کاندیداهای نهایی جبهه انقلاب به حداقل ممکن برسد لذا وظیفه داریم به این کاندیدا کمک کنیم.

وی افزود: همه کاندیداهای احراز صلاحیت شده در انتخابات ریاست جمهوری خودآگاه یا ناخودآگاه رقیب آیت‌الله رئیسی هستند این در حالی است که همین افراد می‌توانند با موج‌آفرینی در انتخابات با آیت‌الله رئیسی در سبد آرای وی کمک کنند، اما در عمل همه کاندیداهای جریان انقلاب از سبد رأی آیت‌الله رئیسی استفاده می‌کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: رهبر انقلاب در ۲۹ بهمن سال ۹۹ تأکید کردند‌ که مسئله مشارکت بالا در انتخابات مهم است و فرمودند این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است ضمن اینکه انتخاب اصلح هم بسیار مهم است.

باهنر گفت: مقام معظم رهبری مجدداً موضوع مشارکت بالا را در سخنرانی اخیرشان تأکید کردند لذا بر همه افرادی که دل در گروه انقلاب و نظام دارند وظیفه آن است که در انتخابات شرکت کرده و شرکت در انتخابات را ترویج کنند به همین دلیل باید بکوشیم برای به میدان آمدن آرای خاکستری در انتخابات اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی افزود: باید سطح مشارکت در انتخابات را  افزایش داده و سعی کنیم همه را در انتخابات مشارکت دهیم. 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پایان گفت: باید دنبال بالا بردن حضور مردم در انتخابات باشیم و سعی کنیم کاندیدای مدنظر خودمان یعنی آیت‌‌الله رئیسی انتخاب شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها