کد خبر: 621577
تاریخ انتشار :

مهرعلیزاده:در مورد مدرک تحصیلی آقای رئیسی حرف حقی را مطرح کردم!/ صداوسیما عشقی شده است

اگر مطالبی را که در خصوص مدرک تحصیلی ایشان گفتم، می‌گویند مطلب حقی بود. من با احترام گفتم که ایشان از نظر کلاسیک شش کلاس خوانده‌اند و بعدا معادل‌سازی کرده‌اند.

مهرعلیزاده:در مورد مدرک تحصیلی آقای رئیسی حرف حقی را مطرح کردم!/ صداوسیما عشقی شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرعلیزاده در پاسخ به اولین پرسش گفت: مواضع ایران مواضع درستی است و باید با قدرت مذاکره کنیم تا برجام زنده شود و حقوق ایران در برجام بازگردانده شود البته باید همه تصمیم گیرندگان در همه نهادها و قوا همکاری کنند.

او در واکنش به اظهارات رئیسی درباره بداخلاقی‌های مناظره قبلی و گذشتن از حق خود، گفت: فرمودند آذری زبان ها از او دلجویی کرده‌اند اما اینجا آذری زبانی نبوده که به ایشان توهین کرده باشد. ضمن اینکه ما آذری زبان نداریم و آنچه داریم ترک زبان است. در استفاده از این کلمه توجه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای رئیسی قاضی هستند میخواهم که دقت بیشتر لحاظ کنند. اخلاق و بداخلاقی را چطور تعریف می‌کنیم؟ اگر مطالبی را که در خصوص مدرک تحصیلی ایشان گفتم، می‌گویند مطلب حقی بود. من با احترام گفتم که ایشان از نظر کلاسیک شش کلاس خوانده‌اند و بعدا معادل‌سازی کرده‌اند.

مهرعلیزاده گفت: مساله اخلاق را باید در جامعه جاری کنیم. همین دو روز قبل صداوسیما 5 دقیقه از فیلم انتخاباتی من را سانسور کرد. این بداخلاقی است و دیدیم که در فضای مجازی غوغا شد و مردم گفتند که صدا و سیما به جای ملی ، عشقی شده است.

او تاکید کرد: من از آقای رئیسی که قاضی است میپرسم که چرا فیلترینگ را راه انداختید.

صداوسیما ۵دقیقه از مستند من را حذف کرد؛ صداوسیما قرار بود ملی باشد اما عشقی شده است

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها