کد خبر: 621960
تاریخ انتشار :

جلیلی: کشور برای جهش در حوزه‌های مختلف نیازمند امثال شهید باکری است

فارس/ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری رشادت‌های شهید باکری و همرزمانش، نیاز امروز کشور را همت و اراده ی امثال شهید باکری دانست وگفت: اگر خواهان ایجاد جهش واقعی در کشور هستیم باید افرادی که مثل این شهید با اراده و همت هستند را به مردم معرفی کنیم.

جلیلی: کشور برای جهش در حوزه‌های مختلف نیازمند امثال شهید باکری است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید جلیلی در گفت‌وگوی خود با شبکه استانی آذربایجان‌غربی استان آذربایجان‌غربی را دروازه صادرات به کشورهای مختلف عنوان کرد و اظهار داشت:این استان با داشتن مرز مشترک با چندین کشور ظرفیت مهمی در حوزه اقتصادی به شمار می‌رود، که باید برای استفاده از این ظرفیت مهم برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و معدن افزود:کشاورزی  و معدن در این استان یکی از مواردی است که می توان با توجه و برنامه ریزی و ایجاد صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی در جهت ایجاد اشتغال و بهره‌مندی اقتصادی از آن استفاده کرد و گام مهمی در جهش تولید برداشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به استعدادهای ورزشی این استان خاطرنشان کرد:آذربایجان‌غربی در رشته های مختلف ورزشی از جمله والیبال مستعد است و اگر بخواهیم این روند روبه رشد ادامه داشته باشد باید در جهت استعدادیابی قدم‌های صحیحی برداریم.

جلیلی در بخش پایانی صحبت‌‌های خود با اشاره به رشادت‌های مردم آذربایجان ‌غربی در مبارزه و تامین امنیت مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: مردم آذربایجان‌غربی سا‌ل‌ها با اراده و همت امنیت مرزهای ایران عزیز را تامین کرده اند ، و شهید باکری و آیت الله حسنی نماد این مجاهدت‌ها هستند.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادآوری رشادت‌های شهید باکری و همرزمانش، نیاز امروز کشور را همت و اراده‌ی امثال شهید باکری دانست وگفت: اگر خواهان ایجاد جهش واقعی در کشور هستیم باید افرادی که مثل این شهید با اراده و همت هستند را به مردم معرفی کنیم و برای اداره کشور روی کار بیاوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها