کد خبر: 622072
تاریخ انتشار :

همتی خطاب به رئیسی: صراحتا بگویید با گشت ارشاد موافق هستید یا مخالف؟/ آقای رییسی دوستان طبری کجا هستند؟

همتی خطاب به رئیسی: صراحتا بگویید با گشت ارشاد موافق هستید یا مخالف؟/ آقای رییسی دوستان طبری کجا هستند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همتی در ادامه مناظره در پاسخ به پرشی درباره زنان و خانواده گفت: بحث زنان و فعلایت‌های انان بسیار مهم است چون 50 درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند اما در حد شان و جایگاه آنان به آنان توجه نمی‌شود. به نظر من دولت اولا باید محیط لازم را فراهم کند و بعد هم فرصت برابر برای کسب شغل و فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی ایجاد کند.

وی افزود: زنان تحصیل‌کرده‌ای هستند که قصد کارآفرینی دارند و مشکل آنان را حل می‌کنیم. ما با ارائه یک میلیون تومان از طریق هدفمندی یارانه به سه دهک پایین مشکل زنان سرپرست خانوار در این دهک ها را حل می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به اظهارات رئیسی مبنی بر اینکه چرا لیست را به او داده است، گفت: جناب رییسی این لیست را به قوه قضاییه دادیم. پرونده های آنها هست. شاید به دلایلی پیش نمی رود. اینها در زمان من نبوده است. اگر صلاح می دانید اسامی را اعلام کنید.

همتی خطاب به جلیلی هم گفت: شوخی می‌کنید؟ 200 کشور نمی‌دانند FATF چیست و فقط شما و کره شمالی می‌دانید؟ خواهش میکنم از این موضع کوتاه بیاید تا کشور نفس بکشند.

او با اشاره به عبارت اینترنت امن که رئیسی به کار برده بود، گفت: اینترنت امن یعنی اینستاگرام بسته شود. طبقه بندی اینترنت یعنی چه؟ اینجا کره شمالی نیست. چرا آذری جهرمی را هر روز به دادگاه احضار می‌کنند؟

آقای رییسی دوستان طبری کجا هستند؟

طوری از زنان و حقوق آنان می‌گویید، انگار مردم سوابق شما را نمی‌دانند. نسبت شما با افکار آقای علم الهدی چیست؟ صریح بگویید که موافق هستید یا مخالف. در مناظره قبل صریح نگفتید اما الان بگویید که مخالف گشت ارشاد هستید یا موافق؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها