کد خبر: 622092
تاریخ انتشار :

اختصاصی نامه نیوز / ارزیابی مناظره سوم؛

بور بور:مناظره سوم تحولی درآرایش صحنه انتخابات ایجاد نمی‌کند

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:مردم عادی نگاه می کنند جریان کلی کشور به کدام سو می رود. قاطبه مردم نیز به جریان کلی می پیوندد بنابراین مناظره سوم نامزدها تحولی در آرایش صحنه انتخابات ایجاد نمی‌کند.

بور بور:مناظره سوم تحولی درآرایش صحنه انتخابات ایجاد نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حبیب الله بور بور در گفتگو با نامه نیوز درباره ارزیابی مناظره سوم نامزده های انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای همتی فرافکنی می کرد بسیار ناجوانمردانه حرف می زد. او هم آقای روحانی را رد کرد و هم مدعی بود که نگذاشتند دولت کار کند، آخر متوجه نشدیم او دقیقا چه می گوید چون هر دو جریان «حاکم بر دولت» و «منتقد به دولت» را می زد.

وی افزود: بالاخره کشور دو جریان سیاسی بیشتر ندارد. معتقدم هم اصولگراها و هم اصلاح طلبان تصمیم خود را گرفته اند که می خواهند به چه نامزدی رأی بدهند بنابراین هر کسی که طرفدار اصلاحات باشد با دیدن این مناظره اصولگرا نمی شود و هر کسی که طرفدار اصولگرایی باشد با این مناظره اصلاح طلب نمی شود.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تأکید کرد: مردم عادی نگاه می کنند جریان کلی کشور به کدام سو می رود. قاطبه مردم نیز به جریان کلی می پیوندد بنابراین مناظره سوم نامزدها تحولی در آرایش صحنه انتخابات ایجاد نمی‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها