کد خبر: 622259
تاریخ انتشار :

توییت مهم نماینده حامی قالیباف درباره مشکوک بودن مصلحی

توانگر در واکنش به اظهارات اخیر مصلحی نوشت: به کسی که در بزنگاه‌ها رفتارش بنفع رقیب‌ست نباید مشکوک باشیم؟

توییت مهم نماینده حامی قالیباف درباره مشکوک بودن مصلحی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاسی / ویژه انتخابات – اظهارات اخیر حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت نهم درباره علت رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی از دیشب با حالا در مرکز توجه‌ها و همراه با انتقادات شدیدی بوده است. او که علت عدم احراز صلاحیت مرحوم هاشمی این بوده که بر اساس گزارش‌های رسیده از کف خیابان او در صورت کاندیداتوری پیروز می‌شده و این هم نیز برای کشور هزینه داشته است!  

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ ، اظهارات وی را تکذیب کرد و نوشت: «‌آقای مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی ایشان نیز به شدت اعتراض شد و اعضا آن را قبول نداشتند. نمی خواهم برخورد آقایان را در جلسه با ایشان بگویم. شورا گزارش نهادهای قانونی را بررسی می کند و نهایتا بر اساس تشخیص و رای اعضا نتیجه اعلام می گردد.»

ماجرا اما به همینجا ختم نشد و با واکنش‌ها تند و بسیاری همراه بود. مثلا مجتبی توانگر، نماینده حامی قالیباف در مجلس یازدهم در صفحه توییتر خود نوشت: « رفتار انتخاباتی آقای مصلحی طوری است که انگار عزم اکرده با حرف‌های شاذ، فردی از جنس تکرار را رئیس جهوری کند. متاسفانه سال 90 و 92 هم با رفتارها و اختلاف‌سازی‌های غلط، زمین انتخابات را از معیشت مردم به سیاست خارجی تبدیل کرد. به کسی که در بزنگاه‌ها رفتارش بنفع رقیب‌ست نباید مشکوک باشیم؟»

توانگر


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها