کد خبر: 622289
تاریخ انتشار :

کاندید شدن دختر سردار سلیمانی در انتخابات شوراها به روایت میرسلیم

نماینده تهران در مجلس و چهره سیاسی اصولگرا می‌گوید: خود سردار سلیمانی پیشنهادات زیادی شد اما گفت من میخواهم سرباز باشم درحالی که اگر برای ریاست جمهوری نامزد می شد قطعا رای می آورد. حالا درست است از نام ایشان استفاده ابزاری شود؟

کاندید شدن دختر سردار سلیمانی در انتخابات شوراها به روایت میرسلیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مصطفی میرسلیم امروز (دوشنبه، ۲۴ خردادماه) در نشست خبری با اهالی رسانه که در کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین برگزار شد، در واکنش به کاندیداتوری نرجس سلیمانی(دختر سردار سلیمانی) در انتخابات شورای شهر تهران گفت: من زمانی که در استانداری بودم به همه ابلاغ کردم که از گروه‌های اجتماعی و از افراد صاحب وجهه بهره‌برداری سیاسی نشود، سراغ هنرمندان، ورزشکاران، زنان، کارگران و گروه های قومی نروید و آنها را ابزار سیاسی خود قرار دهید. 

وی افزود: این کارها اشتباه و غلط است چون به این معناست که آنها ابزار ما برای به دست آوردن رای قرار می گیرند. مثلا بعضی از  کاندیداها زبان محلی صحبت می کنند، این معنی ندارد چون در جلسه رسمی هستند و باید زبان فارسی صحبت کنند که نشان از استفاده ابزاری از زبان قومی است.

این عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آیا مجاز هستیم از مقدسات، شخصیت‌های ملی، شهدا و نام و عنوان آنها استفاده ابزاری کنیم؟ خیر. بعضی عکس خود با رهبری یا امام (ره) را نشان می دهند که گویا خیلی بهم نزدیک هستیم، اما شان آنها بالاتر از این است که ابزار ما قرار بگیرند. 

میرسلیم تاکید کرد: اصل این قضیه اشکال دارد که از نام شهید سلیمانی برای این کار استفاده شود. به خود سردار سلیمانی پیشنهادات زیادی شد اما گفت من میخواهم سرباز باشم درحالی که اگر برای ریاست جمهوری نامزد می شد قطعا رای می آورد. حالا درست است از نام ایشان استفاده ابزاری شود؟ البته به این معنا نیست که دختر ایشان شخصیتی ندارد اما باید ملاحظه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها