کد خبر: 622294
تاریخ انتشار :

واکنش‌های توئیتری پیرامون ادعای حیدر مصلحی

واکنش‌های توئیتری پیرامون ادعای حیدر مصلحی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 محمود صادقی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

با این گزارش وزیر وقت اطلاعات درباره‌ی هزینه-فایده‌ی تأیید و رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی، احتمالا چند وقت دیگر شاهد گزارش هزینه-فایده‌ی زندگی و مرگ او نیز خواهیم بود.

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:

وقتی«هزینه‌وفایده» کردن ملاک بشود و‌ نه قانون آن هم برای شورای نگهبان قانون اساسی، اساس حکومت بر باد است. مردم به چه دلیل باید به چنین حکومتی اعتماد کنند. همین«هزینه‌وفایده» مبنای رفتار حاکمیت در انتخابات ۸۸ بود که فاجعه آفرید. الآن «هزینه‌وفایده» چه چبزی را به شما دیکته می‌کند؟

حسام الدین آشنا،‌ رئیس مستعفی مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حیدر #مصلحی ؛

از جنابعالی بابت روشن کردن بخشی مهم، حساس و ناشناخته از تاریخ جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم.

سیدعلی مجتهدزاده، وکیل دادگستری با اشاره به توییت کدخدایی در خصوص ادعای مصلحی:

#شورای_نگهبان بارها گفته تا لحظه آخر امکان ردصلاحیت نامزدهای انتخابات را دارد. اگر روایت آقای #مصلحی از رد صلاحیت مرحوم هاشمی واقعا #دروغ است، پس هم کار غیرشرعی کرده و هم به حیثیت نظام ضربه زده. برای اثبات قانونگرایی ش.ن به جای توئیت نوشتن صلاحیت او را برای مجلس خبرگان رد کنید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور:

اظهارات دیرهنگام #وزیراطلاعات #دولتدهم تامل برانگیز است، چه جریانی با چه رویکردی مصلحت نظام را در #ردصلاحیت آیت الله #هاشمیرفسنجانی که به شهادت تاریخ از استوانه‌های انقلاب و نظام بود، می‌داند؟

به عنوان رئیس ستاد مرحوم آیت الله #هاشمیرفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ٩٢، از شورای محترم نگهبان میخواهم که برای جبران حقوق پایمال شده و احترام به #افکارعمومی به جای هرگونه پاسخگویی غیر موثر ، اقدام به انتشار فیلم و صوت کامل آن جلسه مهم نماید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها