کد خبر: 622466
تاریخ انتشار :

توصیه انتخاباتی زاکانی به نامزدهای اصولگرا

زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که ما 5 کاندیدای جریان انقلاب باید براساس منطق و چگونگی پیروزی جبهه انقلاب با یکدیگر صحبت کنیم . اگر کسی مردم را به خودش دعوت کند گناه بزرگی کرده است.زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که ما 5 کاندیدای جریان انقلاب باید براساس منطق و چگونگی پیروزی جبهه انقلاب با یکدیگر صحبت کنیم . اگر کسی مردم را به خودش دعوت کند گناه بزرگی کرده است.

توصیه انتخاباتی زاکانی به نامزدهای اصولگرا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا زاکانی در نشستی با دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه هیچ کدام از نامزدهای فعلی پیشینه ارتباط با جوانان رابه اندازه بنده ندارد گفت: من برای تحول، عدالت،آزادی استقلال و پیشرفت کشور کاندیدا شدم نگاهم این نیست کشور را کاریکاتوری اداره کنیم وقتی وارد عرصه عدالت خواهی شدم با گردن کلفتها مبارزه کردم هیچ وقت لگد به مرده نزدم بلکه با عناصر اصلی مقابله کردم. 

وی با بیان اینکه آمده ام صدای مردم غارت زده باشم درباره ادامه حضور 5 کاندیدای جریان انقلاب در انتخابات گفت: بنده صریح گفتم که هیچ کدام ازاین 5 کاندیدا حق بازیگری ندارند دو جریان غرب گرا و راه ولایت با یکدیگر رقابت می کند پس جریان برای ما از نامزد مهمتر است مگر ما آدم پرستیم که برایمان شخص مهم باشد ما دنبال جریان انقلاب هستیم  پس نباید کسی در جریان انقلاب شروع به زدن یکدیگر کنند تا همچون سال 92 بدهکار شوند چون در انتخابات سال 92 عده ای بدهکار شده و نتیجه اش این بود که آقای روحانی تا 8 سال کشور را به بیچارگی کشاند.

وی ادامه داد: من کسی را مخاطب خود نکردم حتی گفتم اولین نفری که به رای 5 کاندیدای انقلاب تمکین می کند، من هستم. ما 5 نفر باید با هم حرف بزنیم اگر نتوانیم با هم صحبت کنیم و منطق درستی برای جهبه انقلاب داشته باشیم چطور می خواهیم ادعای کشور داری کنیم ما در کنار هم معنا پیدا می کنیم. ما 5 نامزد رویکردمان یکی است پس باید تصمیمی بگیریم که به مصلحت مردم خواهد بود لذا اگر کسی از ما 5 نفر مردم را به خودش دعوت کنند گناه بزرگی کرده است. 

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما 5 نفر آدم عاقل و بالغ انقلابی باید با یکدیگر صحبت کرده و براساس منطق به این نتیجه برسیم چطور جبهه انقلاب می تواند پیروز شود. این همان چیزی است که باید بر مدار آن حرکت کرد. 

وی در پاسخ به پرسشی گفت: من نگفتم تا آخر در رقابتها می مانم بلکه گفتم منطقی دارم که بر اساس آن می تواند من گزینه نهایی باشم یا اینکه دیگری انتخاب شود ما تجربه تاریخی داریم باید فرد اصلح انتخاب شود و براساس آن حرکت کنیم. من برای هر کسی تعیین تکلیف نکردم بلکه برای خودم تعیین  تکلیف کردم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها