کد خبر: 622796
تاریخ انتشار :

علی یونسی: شورای نگهبان باعث دلسردی مردم شد/ هیچ توجیهی برای عدم حضور مردم در انتخابات 1400 نیست

علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با تأکید بر اینکه عملکرد شورای نگهبان باعث دلسردی مردم شد، گفت: در هر صورت هیچ توجیهی برای عدم حضور مردم در انتخابات 1400 نیست. وظیفه ملی، اجتماعی و سیاسی همه آحاد مردم است که در این انتخابات مثل گذشته حضور پیدا کنند و به نامزد مورد نظر خودشان رأی بدهند.

علی یونسی: شورای نگهبان باعث دلسردی مردم شد/ هیچ توجیهی برای عدم حضور مردم در انتخابات 1400 نیست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات 1400 در گفت و گو با خبرنگار جماران، اظهار داشت: متأسفانه این دوره فضای انتخابات با همه انتخابات های گذشته متفاوت است. به نظرم علت اصلی این تفاوت بد عمل کردن دست اندرکاران انتخابات و مخصوصا شورای نگهبان در نحوه بررسی احراز صلاحیت و احراز صلاحیت است که باعث دلسردی مردم شد.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی افزود: البته این علت تامه نیست و علل مهم دیگری هم دارد که جای بررسی دارد. در هر صورت هیچ توجیهی برای عدم حضور مردم در انتخابات 1400 نیست. وظیفه ملی، اجتماعی و سیاسی همه آحاد مردم است که در این انتخابات مثل گذشته حضور پیدا کنند و به نامزد مورد نظر خودشان رأی بدهند. به نظرم باید در ساعات اولیه هم پای صندوق حاضر شوند.

وی تأکید کرد: ان شاء الله مردم با حضور خود شور و هیجانی به این انتخابات دهند و از این حق شرعی و قانونی خودشان حداکثر استفاده را داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها