کد خبر: 622839
تاریخ انتشار :

عذرخواهی ظریف از مردم ایران ! + جزئیات

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: صندوق رای بهترین جا برای تعیین سرنوشت خود و آینده فرزندان ما و نیز تعیین مسیر کشور است.

عذرخواهی ظریف از مردم ایران ! + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه که برای شرکت در مجمع دیپلماسی آنتالیا به ترکیه سفر کرده است؛ صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: حق تعیین سرنوشت از مهم ترین حقوقی است که مردم ما با انقلاب به دست آوردند و جمهوریت نظام یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

وی اضافه کرد: اگر ناراحتی و مشکل و کمبودی وجود دارد که من به سهم خودم نسبت به همه این کمبودها شرمنده هستم و از مردم عذرخواهی می‌کنم اما ضرورت دارد که در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنیم.

وزیر امور خارجه یادآورشد: صندوق رای بهترین جا برای تعیین سرنوشت خود و آینده فرزندان ما و نیز تعیین مسیر کشور است. امیدوارم این کار با علاقه توسط همه هموطنانمان انجام شود. مردم همیشه اشتباه پیشگویان سیاسی را ثابت کردند و امیدوارم این بار هم ثابت کنند.

وزیر امورخارجه تصریح کرد: ما در وزارت امورخارجه به سهم خود تمام تلاش خود را کردیم که همه جا شعبه اخذ رای داشته باشیم تا مردم با مشارکت فعال حق خود را اعمال کنند.

ظریف افزود: در کشور کانادا به دلیل مقابله دولت این کشور علیرغم تلاش ما این امکان فراهم نشد و دولت کانادا باید به ایرانیان مقیبم این کشور پاسخگو باشد که چرا اجازه اعمال حق خود را به آن ها نداد. به جز این کشور در بخش های دیگر جهان به خوبی این اقدام صورت گرفت و امیدوارم نتیجه خوب آن را مردم ببینید. هرکس از سوی مردم انتخاب شود، برای همه ما محترم است و انشالله موفق باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها