کد خبر: 623187
تاریخ انتشار :

اعلام نتایج اولیه مجلس خبرگان رهبری در استان تهران

باشگاه خبرنگاران/ رئیس ستاد انتخابات استان تهران نتایج اولیه مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد و از اعلام نتایج انتخابات شورا‌های اسلامی شهر تا فردا خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شکراله حسن بیگی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید چهار انتخابات مهم در استان داشتیم و نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد. وظیفه اعلام نتایج شورا‌های شهر و روستا بر عهده فرمانداران محترم و بخشداران است که به محض تجمیع آرا اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد:استان تهران ۱۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد که ۳ کرسی آن فاقد نماینده است و شمارش آرا تا این لحظه به این صورت است که علیرضا اعرافی با یک میلیون و ۶۳ هزار و ۵۷۲ رای، حسینعلی سعدی با ۶۵۴ هزار و ۶۳۷ رای و احمد دانش زاده مومن با ۵۸۳ هزار و ۳۶۳ رای بیشترین آرا را کسب کردند.
حسن بیگی با اشاره به شمارش آرای میاندوره ای مجلس شورای اسلامی گفت: کار تجمیع آرا در شهرستان شمیرانات انجام شده است. حوزه انتخابیه در استان شامل تهران، شمیرانات، پردیس، ری و پردیس است و سعی و تلاش ما بر این است که تا پایان شب نتایج آن هم اعلام شود.
وی افزود: تقریبا شمارش آرا شورای شهر انجام شده و هماهنگی که باید بین هیات های اجرایی و نظارت باشد در حال انجام است. هیات های نظارت باید تاییده آرا را بدهند که در سیستم ثبت شود و ما اعلام کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها