کد خبر: 623621
تاریخ انتشار :

وزیر آموزش و پرورش درگذشت «سرباز معلمان» را تسلیت گفت

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی درگذشت «سرباز معلمان» در اثر سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

وزیر آموزش و پرورش درگذشت «سرباز معلمان» را تسلیت گفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه‌نیوز،  به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اتوبوس حامل «سرباز معلمان» در مسیر جاده استان یزد، دچار سانحه شد؛ قرار بود این سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی سربازی، در عرصه تعلیم و تربیت دوران سربازی خود را سپری کنند.

محسن حاجی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی در گذشت سرباز معلمان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت محسن حاجی میرزایی آمده است: سانحه تلخ واژگونی اتوبوس در مسیر دهشیر یزد و درگذشت سرباز معلمان عزیز موجب تأثر و تأسف گردید. این سربازان با انگیزه و مشتاق، «معلمی» را برای خدمت به کشور انتخاب کرده و در این مسیر عازم دوره آموزشی سربازی خود بودند تا پس از آن در عرصه تعلیم و تربیت، معلمان توانمند نظام آموزشی کشور باشند.

وی همچنین آورده است: این ضایعه و مصیبت اندوهگین را به خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان برای آن مرحومان، غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و سلامتی خواهانم.

به گزارش ایرنا، با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه، روز پنج شنبه اتوبوس حامل سربازان که از سیستان و بلوچستان برای فراگیری آموزش نظامی راهی شیراز بود، در محور یزد - دهشیر به علت نقص فنی و اصابت با یک دستگاه تریلی متوقف برخورد می کند. در پی این سانحه ۵ سرباز معلم جان باخته و ۱۰ نفر مجروح می‌شوند.​

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها