کد خبر: 623649
تاریخ انتشار :

مجلس رئیس سازمان راهداری را احضار کرد

یک نماینده: ضعف مدیریت و نظارت در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای کاملا مشهود است.

مجلس رئیس سازمان راهداری را احضار کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: « در کمتر از ۲۴ ساعت بر اثر دو حادثه در جاده های کشور متاسفانه ۷ نفر از جوانان عزیز و سرمایه های انسانی‌مان را از دست دادیم و ۵۱ مصدوم داشته ایم. ضعف مدیریت و نظارت در سیستم حمل ونقل جاده ای کاملا مشهود است. رئیس سازمان راهداری جهت بررسی علل و عوامل این حوادث دلخراش به کمیسیون عمران خواهند آمد.»

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو حادثه جاده ای در چند رور گذشته تاکید کرد: رئیس سازمان راهداری جهت بررسی علل و عوامل این حوادث دلخراش به کمیسیون عمران خواهند آمد.

محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

« در کمتر از ۲۴ ساعت بر اثر دو حادثه در جاده های کشور متاسفانه ۷ نفر از جوانان عزیز و سرمایه های انسانی‌مان را از دست دادیم و ۵۱ مصدوم داشته ایم.

ضعف مدیریت و نظارت در سیستم حمل ونقل جاده ای کاملا مشهود است. رئیس سازمان راهداری جهت بررسی علل و عوامل این حوادث دلخراش به کمیسیون عمران خواهند آمد.»

به گزارش ایسنا در چند روز گذشته حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جاده ارومیه_ نقده رخ داد و منجر به درگذشت مهشاد کریمی خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مصدومیت سایر مسافران شد.

همچنین حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان در مسیر زاهدان_ آباده منجر به کشته شدن پنج تن و مصدومیت چندین نفر شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها