کد خبر: 623669
تاریخ انتشار :

روایت عجیب قاضی زاده هاشمی درباره ماجرای پیشگوها

قاضی‌زاده هاشمی ادعای سلیمی نمین را تکذیب کرد و گفت: حق برخورد قانونی با ایشان را برای خود محفوظ می دانم.

روایت عجیب قاضی زاده هاشمی درباره ماجرای پیشگوها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انتخابات تمام شد اما حواشی آن تمامی ندارد. به خصوص حول محور بازنده‌ها. همین دیروز بود که عباس‌سلیمی نمین، فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه‌ای از پشت پرده کاندیداتوری قاضی‌زاده هاشمی سخن گفت. به گفته او دلیلی ماندن قاضی‌زاده هاشمی تا پایان رقابت‌ها و کنار نکشیدن او به این خاطر بود که پیشگویی در مشهد به او گفته بود حتما رئیس جمهور خواهد شد!

سلیمی نمین گفته بود: «به آقای قاضی زاده هاشمی انقدر این مطلب را القا کرده بودند که قطعا ایشان رئیس جمهور خواهد شد! مثل آقای احمدی نژاد که برخی از پیشگوها به سراغش می رفتند و چنین حرفهایی می زدند، یک پیشگو هم در مشهد به آقای قاضی زاده هاشمی این مطلب را گفته بود که تو قطعا رئیس جمهور می شوی و به همین دلیل به درخواست برخی از نمایندگان که از او خواسته بودند کنار رود، برخورد بسیار تند و غیر مؤدبانه داشت چرا که تصور کرده بود که او قطعا رئیس جمهور می شود.»

قاضی‌زاده هاشمی اما همان طور که انتظار می‌رفت در برابر این ادعا سکوت نکرده و آن را تکذیب کرد آنطور که کانال تلگرامی اصلاحات نیوز نوشته است، قاضی‌زاده هاشمی می‌گوید: «سلیمی نمین پیش‌بینی کرده بود که انصراف می‌دهم، حالا که تا آخر ماندم شایعه‌ می‌سازد که با پیش‌گوها در ارتباط بودم!»

وی افزود: از افرادی که مدعی پژوهشگری هستند انتظار می رود براساس مدارک و مستندات صحبت کنند نه براساس ذهنیات.

به گفته قاضی زاده هاشمی،  اکنون که پیش بینی ایشان مبنی بر انصراف بنده در ایام انتخابات درست درنیامده بجای پاسخگویی، اقدام به انتشار شایعات بی اساس و مضحک میکننداینجانب ضمن تکذیب قطعی موارد مطرح شده توسط آقای سلیمی نمین، ایشان و همه ی دلسوزان را به اخلاق و تقوا توصیه میکنم و حق برخورد قانونی با ایشان را برای خود محفوظ می دانم.

 

منبع: اصلاحات نیوز

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها