کد خبر: 624228
تاریخ انتشار :

تبریک رئیسی و روحانی به اژه‌ای

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب و حسن روحانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفتند.

تبریک رئیسی و روحانی به اژه‌ای
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در متن پیام سید ابراهیم رئیس آمده است:انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی  برای جنابعالی و نظام قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.

رئیسی افزود: این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی، به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضاییه اعلام می‌دارم.

وی اظهارداشت: توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال خواستارم.

 رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «محسنی اژه‌ای» را به ریاست قوه قضائیه منصوب کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در این حکم با تأکید بر اهتمام جدی به مأموریت‌های دستگاه قضا در قانون اساسی و همچنین ادامه رویکرد تحولی و اجرای سند تحول موجود، «گسترش فناوری‌های نوین در دستگاه قضایی»، «گماردن نیروهای کارآمد و جهادی در مسئولیت‌ها»، «ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و در عین حال برخورد قاطع با تخلفات» و «ارتباط با متن مردم» را از جمله انتظارات خود از رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

 

همچنین حسن روحانی در پیامی نوشت: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای(دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضاییه را که نشان دهنده ، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت های قضائی است، تبریک و تهنیت می گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می گیرد، نقش بی ‌بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جنابعالی در راس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها