کد خبر: 293583
تاریخ انتشار :

گلاره عباسی:فرزانه در «کیمیا» پیر می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، ،گلاره عباسی بازیگر نقش فرزانه در مجموعه تلویزیونی کیمیا گفت: خوشبختانه در گذشته تجربه همکاری با کارگردان مجموعه کیمیا جواد افشار را داشتم، در مجموعه شیدایی با این کارگردان کار کردم و وقتی با من از طرف وی تماس گرفتند از آنجایی که نوع کار کردن وی را می شناختم اول متن را کامل خواندم و بعد با کمال میل پذیرفتم.

وی تصریح کرد: به هر حال کیمیا جزو مجموعه های خاص تلویزیون محسوب می شود، پروژه ای که در قالب 100 قسمت بود و جزو پروژه های خاص تلویزیون بود و کستینگ خیلی خوبی داشت.

بازیگر نقش فرزانه تصریح کرد: نقش فرزانه را خیلی دوست داشتم و به سرعت بعد از خواندن شخصیت فرزانه با کارگردان و تهیه کننده به توافق رسیدیم و کار را شروع کردیم.

وی در خصوص سکانس های اوج بازی فرزانه در کیمیا گفت: در متن هم وقتی نقش فرزانه را می خواندم می دانستم با توجه به اینکه سریال 100 قسمت بود و شخصیت فرزانه در تمام قسمت ها حضور نداشت اما از فیلمنامه مشخص بود که نقش فرزانه نقش متفاوتی است و در تعداد سکانس هایی که داشت در هر کدام یک اتفاق خاص و جدید می افتاد و این به خودی خود برای یک بازیگر جذاب است.

وی ادامه داد: خدا را شکر اتفاقات خوبی در نتیجه کار به وجود آمده و مخاطبان خیلی خوب با سریال کیمیا و شخصیت فرزانه ارتباط برقرار کردند و این طور که در فضای مجازی و اینستاگرام واکنش مردم را می بینم برایم جالب است که با توجه به اینکه نقش منفی شاید همیشه مورد استقبال مخاطب قرار نگیرد و البته در روزهای ابتدایی که این کار را قبول کردم خیلی ها به من گفتند که چرا نقش منفی را انتخاب کردی همین که در حال حاضر می بینم مخاطبا نتیجه کار را پذیرفته اند برایم خیلی جذاب و جالب است.

این بازیگر تصریح کرد: با وجود اینکه خیلی ها به من می گفتند چرا نقش منفی را پذیرفتی اما به اعتقاد من یک بازیگر باید هر نوع نقشی را تجربه کند و من خودم هم نقش منفی را دوست دارم و همه بازیگرها به نظر من دوست دارند هم نقش منفی و هم نقش مثبت را تجربه کنند. به طور کلی مثبت و منفی وجود ندارد در واقع ما شخصیت یک سری انسان با زندگی های مختلف را به تصویر می کشیم.

وی ادامه داد: تفکیک نقش مثبت و منفی و اینکه می گویم قیافه ات به نقش مثبت می خورد یا نقش منفی تفکیک اشتباهی است چون ما انسان های پیرامونمان را از طریق شخصیت مثبت یا منفی شان نمی شناسیم و اگر این طور بود می فهمیدیم از خیلی ها پرهیز و دوری می کردیم.

وی افزود: شخصیت فرزانه مانند دیگر نقش هایی که در مجموعه کیمیا حضور دارند و در بخشی از سریال غایب هستند و دوباره حضورشان را می بینیم در بخشی از سریال بازی اش تمام می شود و دوباره با گریم جدید در نقش پیری اش ظاهر می شود. وی در خصوص حضورش در جشنواره فیلم فجر سی و چهارم خاطرنشان کرد: با فیلم جدید نرگس آبیار به نام نفس در نقش کوتاه ظاهر می شوم که نتیجه آن را در جشنواره فیلم فجر خواهید دید و امیدوارم این فیلم سینمایی با استقبال مخاطبان همراه شود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها