کد خبر: 294883
تاریخ انتشار :

کولیوند: یکی از هدف‌های پول‌های کثیف انتخابات است/ لایحه عدم ورود پول‌های کثیف به این انتخابات نمی‌رسد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد جواد کولیوند،سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درمورد ورود پول‌های کثیف به جریان انتخابات به خبرنگار نامه نیوز گفت:لایحه ای را در قالب دوفوریت دولت به مجلس در رابطه با عدم ورود پول‌های کثیف به جریان انتخابات برای مجلس فرستاد که دوفوریت آن به تصویب نرسید و یک فوریت آن در حال حاضر در کمیسیون های مجلس در حال بررسی است که بعد از بررسی های به صحن علنی برای تصویب کلیات و جزییات ارایه می شود.

وی اظهار داشت:ما پیشنهادات را در کمیسیون دریافت می کنیم و هفته آینده شروع به بررسی می کنیم و احتماالا در کمیسیون شوراها ظرف یک هفته رسیدگی به آن تمام می شود.

کولیوند بیان کرد: بعید می دانم این لایحه مصوب شود و به این انتخابات برسد و احتمالا برای انتخابات های بعدی اجرایی شود.

نماینده مردم کرج در مجلس تاکید کرد:ما باید تعریف صحیحی از پولهای کثیف داشته باشیم مثلا پول‌های سرگردان مواد مخدر یا مثلا پولشویی های که برخی بنا به دلایلی از برخی کشورهای دیگر کیفی داخل می کنند باید مدیریت شود و باید توجه داشته باشیم که یکی از هدفهای این پول‌ها انتخابات است .

کولیوند با بیان اینکه نمایندگانی که با این پولها وارد مجلس شده و می‌شوند وامدار گروه‌های قدرت و ثروت می‌شوند گفت:جای این افراد در مجلس نیست و نباید مردم به چنین افرادی رای بدهند یعنی مردم گذشته فردی را که قرار است به وی رای دهند را مورد بررسی قرار دهند .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها