کد خبر: 419442
تاریخ انتشار :

هوا روی خوش به تهران نشان می دهد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز: احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور گفت:‌ طی ساعتهای گذشته موج بارشی جدیدی به همراه جریانات خنک شمالی وارد کشور شده که تاثیرگذاری آن در بخشهایی از استانهای شمالی و سواحل خزر نمود بیشتری خواهد داشت.

وی ادامه داد: در 24 ساعت آینده استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی با رشد ابر، رگبار باران و وزش باد شدید مواجه خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده بارش باران و رگبار در مناطق شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز غربی، زاگرس جنوبی، فارس و هرمزگان به‌وقوع می‌پیوندد.

به گفته وظیفه، طی 72 ساعت آینده وزش باد شدید ناشی از طوفان‌های 120 روزه نوار شرقی کشور به‌ویژه زابل را در بر می‌گیرد که موجب ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

وی همچنین از مسافرانی که آخر هفته به نقاط شمالی سفر می‌کنند، خواست که در حریم رودخانه‌های و مناطق کوهپایه‌ای استانهای مازندران و گلستان توقف نکنند و به اخطاریه‌های لازم توجه داشته باشند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با 12 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 48 درجه بالای صفر را گرم‌ترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز به 36 درجه بالای صفر رسید که طی 24 ساعت آینده باز هم شاهد کاهش دمای هوای پایتخت خواهیم بود.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها