کد خبر: 600626
تاریخ انتشار :

کمک فوری به یک نوزاد ۱۹ ماهه

با من نفس بکش؛ نفس احسان باشید

با من نفس بکش؛ نفس احسان باشید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احسان کوچک ما حدود یک سال است تحت حمایت موسسه نیکوکاران شریف است و تمام هزینه های درمانی از جمله هزینه های دارو و درمان و خرید دستگاه نبولایزر توسط بنیاد پوشش داده شد. پزشکان امید به بهبودی احسان با گذشت زمان و رشد کردن او داشتند .احسان رشد کرد اما هنوز با رنج نفس می‌کشید و علائمش پایدار مانده بود .
قریب به یک هفته‌ی پیش و بصورت ناگهانی ، کودک دچار حمله‌ی تنفسی ،کبودی و سرد شدن بدن می‌شود. پس از مراجعه‌ی والدینش به اورژانس ، پزشکان با کارگذاری یک تراک موقت در گلو، دستور به آماده سازی برای عمل جراحی فوری داده اند.
قدرت بلع، تنفس و صدای احسان با کارگزاری تراک که آن هم مدام باید با دستگاه نبولایزر مرطوب شود ، با مشکل مواجه شده است که در صورت عدم انجام جراحی کودک زیبای ما در مرحله ی نخست ، مشکل تنفسی او تشدید و با خطر مرگ رو به رو می شود.
این جراحی سه مرحله دارد و هزینه ی مرحله اول آن 30 میلیون تومان برآورد شده است . موفقیت در درمان این کودک معصوم جز با تلاش جمعی به دست نخواهد آمد .
در این مقطع از تمامی شما همراهان و حامیان و نیکوکاران درخواست می‌کنیم برای نجات احسان با ما هم قدم شوید و صدای این کودک را آزاد کنیم . حضور هر کس در این پویش به منزله یک نفس برای احسان است .فراموش نکنیم هر نفر یک نفس است، نفس احسان باشیم .
از طریق شماره حساب 5006277040 و شماره کارت 6104337893051183 می توانید در تامین هزینه های درمان این کودک مشارکت کنید ، همچنین تارنمای www.sharifngo.com در برگیرنده اطلاعات بیشتر درباره احسان و شماره تلفن 02153859100 در ساعات اداری پاسخگوی سؤالات احتمالی است .
بنیاد خیریه نیکوکاران شریف" به شماره ثبت 33505 و شماره مجوز 25607/1302 از پلیس امنیت کشور و دارای مقام مشورتی ویژه از شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل متحد ، یک مؤسسه امداد رسان مردم‌ نهاد است برابر اهداف منطبق با اساسنامه ، فرآیند خدمت رسانی به کودکان و خانواده های نیازمند به حمایت مادی و معنوی را با رعایت شئون ، عزت و کرامت انسانی به انجام می رساند .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها