کد خبر: 620482
تاریخ انتشار :

ورود کلیه خودروهای غیربومی به همدان ممنوع است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ورود کلیه خودروهای غیربومی به همدان در ایامی که ستاد کرونا اعلام کرده، ممنوع است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ فرخ جمالی ادامه داد: خودروهایی که پیش از این تاریخ وارد شهر شده‌اند، اگر مجوز داشته باشند مشکلی ندارند اما اگر توسط دوربین‌ها رصد شوند ناچار به ارائه مدارک ‌هستند.

وی با بیان اینکه در تاریخ اعلام شده مناطق گردشگری و تفریحی همدان تحت کنترل صددرصدی هستند، افزود: علاوه بر ورودی‌های شهر، این مناطق نیز رصد می‌شوند و با خودروهای غیربومی برخورد خواهد شد.

جمالی با بیان اینکه خودروهایی که مجوز دارند نیز بهتر است در این ایام تردد نداشته باشند، اظهار کرد: این خودروها نیز در صورت رصد دوربین‌ها باید مدارک خود را ارائه کرده و فرآیند قانونی را طی کنند.

وی با تأکید بر اینکه ممنوعیت تردد شبانه همانند گذشته برقرار است، یادآور شد: به نظر می‌رسد مردم در مورد بیماری کرونا به عادی انگاری رسیده‌اند اما ترددهای شبانه همچنان اجرا و با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان با اعلام اینکه ترددهای درون شهری نسبت به قبل افزایش زیادی داشته است، تصریح کرد: متأسفانه ترددها به حالت عادی برگشته و تردد عابران پیاده در گذرگاه‌ها و خیابان‌ها نیز سیر صعودی دارد.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر تصادفات زیادی از عابران پیاده شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: رانندگان دقت کافی را در این زمینه داشته باشند تا شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم همچنین ترردها در میدان آرامگاه بوعلی و خیابان پاستور افزایش داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها