کد خبر: 620623
تاریخ انتشار :

ثبت نام دانش‌آموزان در پایه اول ابتدایی حضوری است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی آینده به صورت حضوری انجام می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالحسن حقیقی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام در دیگر پایه‌های ابتدایی برای سال تحصیلی آتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و صرفا در پایه اول به دلیل روند تشکیل پرونده و ضرورت شرکت نوآموزان در آزمون سنجش سلامت، ثبت نام به شکل حضوری است.

وی ادامه داد: در صورت تغییر مدرسه در سایر پایه‌ها نیز روند ثبت نام به صورت الکترونیکی و غیرحضوری خواهد بود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: والدین نوآموزان باید به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه نموده و اقدام به نوبت‌گیری برای شرکت فرزند خود در طرح سنجش سلامت نمایند و باتوجه به اینکه فرایند نوبت‌گیری از هشتم خرداد ماه جاری آغاز شده بهتر است در مراجعه خود به موقع اقدام کنند.

وی با تاکید بر عدم برگزاری هرگونه مصاحبه و آزمون هنگام ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس افزود: خانواده‌ها می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه شکایات یا ستادهای ثبت نام ادارات آموزش و پرورش مطرح و پیگیری نمایند.

حقیقی ادامه داد: با توجه به هدفگذاری ۹۹ درصدی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان، مدیران مدارس اهتمام ویژه‌ای در خصوص همکاری با پایگاه‌های سنجش دارند.

استان خراسان رضوی هم اکنون دارای حدود پنج هزار مدرسه ابتدایی است.

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها