کد خبر: 626679
تاریخ انتشار :

خبر مهم برای ثبت نام واکسن کرونا

مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سن ثبت‌نام واکسیناسیون در سراسر کشور دو سال کاهش یافت و به ۵۸ سال رسید.

خبر مهم برای ثبت نام واکسن کرونا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی اطلاعیه‌ ای اعلام کرد: سن ثبت‌نام واکسن کرونا در سراسر کشور دو سال کاهش یافت.

هم‌اکنون در تمام استان‌ها افراد 58 سال به بالا (متولدین 1342 و قبل از آن) امکان ثبت‌نام از طریق سامانه salamat.gov.ir دارند؛ هم‌چنین در استانهای سیستان و بلوچستان، خوزستان، هرمزگان، بوشهر و خراسان جنوبی افراد 48 سال به بالا (متولدین 1352 و قبل از آن) که دارای پرونده در پایگاه‌های بهداشت هستند می‌توانند از هم‌اکنون برای دریافت واکسن ثبت‌نام کنند. اگر فردی دارای پرونده سلامت نیست می‌تواند به نزدیک‌ترین پایگاه بهداشتی مراجعه کند و تشکیل پرونده دهد و پس از آن برای تزریق واکسن ثبت‌نام کند.

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز _ دوشنبه چهارم مردادماه_ مجموعاً هشت میلیون و ۱۴۱ هزار و ۸۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

تا امروز دو میلیون و ۴۲۶ هزار و ۶۹۷ نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۵۴۹ مورد رسید.

در حال حاضر واکسن تزریقی در کشور واکسن اسپوتنیک روسی و سینوفارم چینی است و مقرر شده است به زودی با تولید انبوه واکسن داخلی واکسیناسیون کرونا در کشور به تعداد مطلوبی برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها