کد خبر: 627207
تاریخ انتشار :

بیش از ۸۰۰ تاکسی‌ران دوز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بیش از ۸۰۰ دوز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند، گفت: برنامه واکسیناسیون تاکسی‌رانان به صورت کامل و تا دریافت واکسن توسط آخرین تاکسی‌ران ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد محبی در این خصوص اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسیناسیون تاکسی‌رانان مشهدی از اواخر هفته گذشته شروع در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکسی‌رانان پس از دریافت پیامک با مراجعه به محل‌های تعیین شده به صورت خودرویی(در داخل خودرو) واکسن خود را دریافت می‌کنند.

محبی ادامه داد: محل دریافت واکسن فرهنگ‌سرای امت واقع در بلوار ولایت است و تاکسی‌رانان پس از دریافت پیامک حتما به محل مذکور مراجعه نموده و نسبت به دریافت واکسن خود اقدام نمایند؛ در غیر این صورت نوبت بعدی دریافت برای جا ماندگان مشخص نیست.

وحید مبین‌مقدم اظهار کرد: بر این اساس ۷۰۰ نفر از پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شامل راهبران قطار، گذربانان، کارکنان اتاق کنترل، حفاظت فیزیکی، پاکبانان و نیروهای خدماتی و پرسنل مستقر در ایستگاه‌های خط یک و دو قطار شهری بر علیه ویروس کرونا واکسینه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون پرسنل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد با همکاری مرکز بهداشتی شماره سه شهرداری مشهد انجام می‌شود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها