کد خبر: 627217
تاریخ انتشار :

گیلان از سه شنبه تا پایان هفته آسمانی آفتابی خواهد داشت

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان، بارندگی‌هایی که از چهارشنبه گذشته در این استان آغاز شد تا فردا دوشنبه ادامه دارد اما از سه شنبه شاهد آسمانی غالبا آفتابی و افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان تا فردا دوشنبه در استان با آسمانی ابری، مه آلود، بعضی نقاط رگبار باران و وزش باد و رعد و برق موقتی شدید و در مناطق مستعد با احتمال تگرگ رو برو خواهیم بود اما از سه شنبه برای استان تا پایان هفته جاری غالبا صاف و روند نسبی و تدریجی چندین درجه ای انتظار می رود.

هواشناسی گیلان همچنین یادآورشده است که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط و بعضی ساعت ها امکان باران های رگباری و رعد و برق به صورت پراکنده نیز وجود دارد.

در حالی که صبح امروزیکشنبه دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل با ۱۴ درجه سانتی گراد کمترین دما طی شبانه روز گذشته را ثبت کرد اما پیش بینی می شود دمای منجیل از توابع رودبار در جنوب استان به ۳۱ درجه هم برسد.

جدول هواشناسی گیلان بیشترین دمای روز پنجشنبه هفته جاری را هم برای منجیل با افزایش دمای حدود چهار درجه ای با ۳۵ درجه سانتی گراد پیش بینی کرده است.

دمای رشت نیز که انتظار می رود امروز در حداکثر دمایی به ۲۸ درجه سانتی گراد برسد، پیش بینی می شود با ۶ درجه افزایش به ۳۴ درجه سانتیگراد در روز پنجشنبه برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها