کد خبر: 627885
تاریخ انتشار :

تکنولوژی، کیفیت و هزار لذت نو با سن ایچ!

اگر اهل ماجراجویی باشید می‌دونید که هر چی براش آماده‌تر باشین ازش بیشتر لذت می‌برین!

تکنولوژی، کیفیت و هزار لذت نو با سن ایچ!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

همه‌ی ما در ماجراجوی‌ها و سفرهامون سعی می‌کنیم خودمون رو مجهز کنیم تا بتونیم با خیال راحت به دل ماجرا بزنیم.  از انتخاب همسفر بگیر تا وسایل و لوازم مورد نیاز، بهترین‌ها رو انتخاب و با خودمون همراه می‌کنیم.  انتخاب خوراکی‌های سفر، یکی از چالش‌های هر ماجراجوییه. حمل راحت و ماندگاری زیاد و قطعا ارزش غذایی از مهم‌ترین نکاتیه که باید در انتخاب آذوقه سفر بهش توجه کرد.

با این تفاسیر باید بهتون بگیم که سن‌ایچ محصولی رو روانه‌ی بازار کرده که با آگاهی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد اون، اولین انتخاب برای همراهی در مسیر ماجراجویی شما خواهد بود.

این محصول سن‌ایچ که در بین اهل فن با عنوان PET (polyethylene terephthalate) شناخته میشه یک تکنولوژی در ساخت بسته‌بندیه. در این بسته‌بندی پیشرفته، با استفاده از چندلایه پلاستیک که به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفتند حفظ محتویات داخل بسته‌بندی راحت‌تر شده. بافت غیر یکنواخت برجسته که روی بدنه‌ی محصولات دیده میشه، علاوه بر اینکه نگهداری محصول توی دست رو راحت‌تر کرده، در کنار فشرده‌سازی چندلایه پلاستیک، نفوذپذیری نور و اکسیژن به داخل بسته‌بندی رو هم به شدت کاهش داده.

شاید به نظر برسه که تمامی این مزایای بدست اومده از  تکنولوژی پیشرفته و انحصاری این نسل جدید بسته‌بندی، برای حفظ کیفیت محتویات داخل بسته  کاربرد داشته باشه ولی مزیت مهم دیگه‌ای وجود داره که شاید در نظر اول توجه رو به خودش جلب نکنه اما نباید از اون غافل بشیم و اون چیزی نیست جز سهولت در جابجایی. فرقی نمی‌کنه در جایی گرم و تابستونی باشید یا مکانی سرد و زمستونی، مسیرتون راحت باشه یا سخت و صعب‌العبور، حمل اون خیلی راحت‌تر از چیزیه  که حتی فکرش رو می‌کنید!

بسته‌بندی PET در عین سبک‌تر بودن نسبت به بقیه بسته‌بندی‌های موجود در بازار مستحکم‌تر هم هست و همین مسئله باعث شده که اون رو به بهترین انتخاب برای همراهی شما در ماجراجویی‌هاتون در هر شرایطی تبدیل ‌کنه.

و این باز هم تمام ماجرا نیست. ارگونومی طراحی این بسته‌بندی باعث میشه که حتی یک قطره از مایع درون اون باقی نمونه و شما از نوشیدنی مورد علاقه‌ی خودتون تا آخرین قطره لذت ببرید.

سن ایچ

سن‌ایچ که طبق روال همیشگی خودش، تنها به اولین بودن اکتفا نکرده و در بازار داغ رقابت محصولات FMCG (Fast-Moving Consumer Good) و به خصوص تولید آبمیوه که کلماتی مانند "100% آبمیوه" و "آبمیوه طبیعی"، از زبان برند‌های مختلف زیاد به گوش مصرف‌کنندگان می‌رسه، با هدف حفظ و ارتقا کیفیت و جلب اعتماد مصرف‌کنندگان خود، آبمیوه PET رو به خط تولید اضافه کرده و با به کار گرفتن "تکنولوژی" روز سعی داره از مسیر متداول تولید آبمیوه فاصله گرفته و آبمیوه‌هایی با کیفیت در بسته‌بندی به روز، مستحکم و نفوذناپذیر رو به مصرف‌کنندگان خودش ارائه بده.

برای رسیدن به یک نوشیدنی با کیفیت سن‌ایچ از تکنولوژی Nitro Hot Fill برای پر کردن محتویات بسته بندی استفاده می‌کنه. اگر بخوایم به طور مختصر این تکنولوژی رو براتون توضیح بدهیم، باید گفت بعد از تولید بسته‌بندی و تزریق آبمیوه، با استفاده از نیتروژن مایع، باعث خروج اکسیژن از بسته‌بندی میشه و در نهایت باعث میشه که محصول بدون هیچ نگهدارنده‌ای سالم بمونه. تزریق مایعات با تکنولوژی Nitro Hot Fill و استفاده از خطوط مدرن مجهز به دستگاه‌های همو‌ژنایزر، فیلتراسیون و اکسیژن زدا این اجازه رو به تولید کننده‌ها می‌ده تا بدون استفاده از هر گونه مواد افزودنی و نگهدارنده و در هر دو چرخه‌ی سرد و گرم اقدام به تولید نوشیدنی با بالاترین کیفیت بکنند و محصولی را به دست مشتری برسونند که هم در مبحث سلامتی و هم در مبحث لذت بردن از یک طعم طبیعی حرف اول و آخر رو بزنه.

حالا کافیه طعم مور علاقه خودتون رو انتخاب کنید و بار سفر رو ببندین و بزنین به دل یک ماجرای تازه تا هزار لذت نو رو تجربه کنین. فرقی نمی‌کنه برای ماجراجویی به جنگل میرین یا به کوه یا به دریا، مهم اینه که بهترین‌ها رو برای همراهی و ساختن یک تجربهی با کیفیت و متفاوت با خودتون ببرین.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها