کد خبر: 628147
تاریخ انتشار :

ضرب شست پلیس یه تبهکاران پایتخت در طرح رعد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۵۴۸ سارق در پایتخت خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ جلیل موقوفه ای در اجرای چهل و هفتمین مرحله از طرح رعد که امروز در مقر پلیس پیشگیری تهران برگزار شد، گفت: امروز چهل وهفتمین مرحله از طرح رعد را اجرا کردیم و آنچه که مشاهده می کنید نتیجه چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی از سوی ماموران تمام کلانتری ها و پلیس پیشگیری پایتخت است.

موقوفه ای افزود: در اجرای این طرح ۱۸۱ حکم قضایی اجرا و به ۶۹۷ پرونده سرقت رسیدگی شد که در جریان آن ۵۴۸ سارق دستگیر شدند.

موقوفه ای با بیان اینکه ۳۴ باند نیز در این مرحله از طرح رعد منهدم شد، گفت: نتیجه این اقدامات کشف ۲۷۶۸ مورد اموال مسروقه متعلق به شهروندان بود که در میان آنها ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز قرار داشت.

موقوفه ای افزود: در این مرحله از طرح رعد ۱۶۸ کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده و ۱۵۷ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا نیز جزو اولویت ها در اجرای طرح رعد است، گفت: ۱۵ قاچاقچی کالا نیز در این طرح دستگیر شده و ۶۲۶۴ قلم انواع کالای قاچاق نیز از این افراد کشف و ضبط شده است.

موقوفه ای درباره ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه نیز گفت: دستکم اموال مسروقه کشف شده بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال ارزش دارند.

وی به دستگیری محکومان فراری نیز اشاره کرد و گفت: ۲۳ محکوم فراری که تحت تعقیب محاکم قضایی بودند نیز از سوی پلیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ کشف ۸۰ قبضه سلاح سرد، کشف ده ها دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ... را از جمله دیگر اقلام کشف شده در این طرح اعلام کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها