کد خبر: 628173
تاریخ انتشار :

تشک طبی و تفاوت های آن با تشک های معمولی!

تشک طبی و تفاوت های آن با تشک های معمولی!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تشک طبی بهترین کالای خواب برای پیشگیری از بروز عوارض کمر و مفاصل حین خواب است. همین طور کسانی که با این درد ها درگیر شده ‌اند، با خرید تشک های طبی فرصتی دوباره‌ برای درمان این مشکلات و رفع عوارض آن پیدا می ‌کنند.

همه این مزایا به‌ دلیل تفاوت‌ هایی است که در ساخت این نوع تشک ‌ها با مدل ‌های معمولی وجود دارد. امتیازاتی که با کاربرد مواد اولیه و تکنولوژی ساخت روز دنیا برای این محصولات مدیکال در نظر گرفته شده است.

در این نوشتار:

  • با کلیت تشک‌های طبی آشنا می‌شویم.
  • از تنوع این محصولات برایتان می‌گوییم.
  • درباره مزایای کاربرد تشک‌های طبی گفتگو می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

 تشک طبی: آرامش، راحتی، سلامتی

برای نسل های متمادی، تشک با استفاده از پوشش کیسه مانند پارچه ای و الیاف و مواد گوناگونی که درون آن تهیه می شد. اما با تغییر شیوه زندگی، مدل ‌های مدرن و متفاوتی از این محصولات به بازار آمد. این محصولات متنوع با نام تشک خوشخواب، محصولات مدیکال یا تشک های طبی را هم شامل می شوند.

این محصولات ضمن داشتن همه مزایای محصولات مدرن خوشخواب، از فاکتورهای طبی برای پیشگیری از بروز بیماری های مفاصل و مهره ها هم برخوردارند.

این محصولات چگونه مانع از بروز کمردرد و مشکلات مفاصل می شوند؟

امکانات سلامتی که برای این محصوات در نظر گرفته شده در بخش های مختلف تعریف می شود. اما در همه حال مهمترین ویژگی این تولیدات، حفاظت آنها از بدن در مقابل درد و تغییر حالت حین خواب است.

از جمله در همه تشک های طبی، سطح صاف و یکدستی برای کاربران تدارک دیده شده که فرو نمی‌رود و مانع از بروز کمردرد و دفرمه شدن ستون مهره می ‌شود.

این لایه اغلب از اسفنج فشرده با دانسیته درجه بندی شده تدارک دیده می شود که مانع از فرو رفتن در اثر وزن بدن شده و به حفظ ساختار بدن و ستون مهره کمک می کند. ضمن اینکه مانع از درد مفاصل و خواب رفتگی اعضای بدن در اثر استراحت طولانی هم می‌ شود.

بسته به وزن افراد و عادت آنها در خواب، درجه سفتی مناسب برای هر فرد با دیگری فرق دارد.

در این بخش از مشخصات تشکی که می خرید، کارشناس فروش می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب بهتر باشد.

چه مزایای دیگری در تشک طبی سراغ دارید؟

ازمزایای مهم این محصولات، وجود رویه ضد حساسیت و بهداشتی است که برای همه از جمله افراد حساس، سالمندان و خردسالان نیز مناسب است. این رویه با الیاف مرغوب و تخصصی از جنس طبیعی تهیه می شود که با طبیعت بدن سازگاری دارد و پوست را آزرده نمی کند. ضمن اینکه جنس رویه آن از پارچه تهیه شده با الیاف بدون پرز انتخاب می شود تا در اثر نزدیکی به دستگاه تنفسی ایجاد حساسیت نکند.

از دیگر ویژگی های تشک طبی، کاربرد اسفنج در کنار فنر در مدل های دارای فنر است. در این حالت برای رفع لرزش و ثابت نگه داشتن فنرها، از لایه های اسفنج و فوم استفاده می شود. از فوم لاتکس و هوشمند تا انواع اسفنج پلی یورتان با درجات سفتی متنوع در این گروه جا دارند. با کاربرد این لایه ها، حالت ارتجاعی و فنریت تشک مهار شده و مشکل اصلی در بروز دردهای کمر از بین می رود.

تشک طبی

تشک فول طبی، پدیده مدرن سلامتی!

لابد شما هم تا به حال نام تشک فول طبی را شنیده یا خود از کاربران آن بوده اید. اگر این سوال برایتان پیش آمده که تفاوت تشک های طبی با انواع فول طبی چیست، این بخش از مطلب می تواند شما را به پاسخ مورد نظر برساند.

انواع فول طبی تشک به محصولاتی گفته می شود که بدون کاربرد هرگونه فنری در اسکلت ساخته شده و مبنای ساخت آنها را اسفنج تشکیل می دهد. عدم وجود فنر در این تولیدات مانع از بروز هرگونه لرزش و انتقال موج حرکت در آنها می شود.

به این ترتیب برای افراد دارای مشکلات و دردهای کمر و مفاصل، استفاده از محصولات فول طبی با آرامش بی نظیر و توصیف نشدنی همراه است. هم چنین کاربرد این تولیدات برای انواع دو نفره با آرامش خاصی همراه است. حرکت یکی از دو نفر یا برخاستن از بستر بر روی چنین تشک هایی بدون مشکل است و باعث بروز بی خوابی یا مشکلات جانبی در نفر دوم نمی شود.

معرفی محصول

تشک رویا مدیکال ۲ از محصولات طبی اسفنجی است که با کاربرد الیاف پلی استر ۴۰۰ گرمی و اسفنج ریباند ۸۰ کیلویی تهیه می شود. کاربرد فناوری نانو در رویه، این محصول را به خواص زیبایی و سطح بالای بهداشت مجهز کرده است. خواص ضد حساسیت در کنار موارد آنتی باکتریال در رویه، رویا مدیکال ۲ را علاوه بر خواص ضد درد و گرفتگی عضلات، به مزایای کاربرد با خیال آسوده بابت عدم بروز آلرژی نیز مجهز کرده است.

ارتفاع مناسب و سایز بندی محصولات این تشک طبی نیز از جمله دلایل محبوبیت بالای آن محسوب می شوند.

تشک رویال مدیکال ۱ مدل دیگری از این محصولات است که توسط برند رویال تولید و با استقبال خوبی از طرف کاربران روبرو شده است.

این تشک دو طرفه و دارای لایه ترموفلت است که در ماندگاری فنرها و تثبیت آنها در جای خود تاثیر زیادی دارد. الیاف پلی استر به کار رفته در آن هم با خواص آنتی باکتریال و ضد حساسیت به تولید محصولی نرم و بهداشتی منجر شده است.

این محصول هم با سایز بندی و تنوع در اندازه کار انتخاب را آسان کرده است.

تشک طبی

کلام آخر

استفاده از محصولات طبی تشک، پیش از درمان دردهای کمر و ستون مهره می تواند مانع از بروز این دردها شود. کاربرد پیشگیرانه این محصولات به منزله سرمایه گذاری روی سلامتی بوده و مانع از بروز مشکلات و درد در بدن می شود.

گرم و نرم با عرضه انواع تشک های خوشخواب در مدل های متنوع، از ارائه کنندگان محصولات تشک طبی است. هم چنین تنوع بالایی از محصولات کالای دکوراتیو را می توانید از این مجموعه خریداری کنید. جهت خرید تشک می توانید از بین صدها مدل موجود در فروشگاه، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی از مشتریان نیز بخشی از پروسه عرضه محصولات مختلف در این مجموعه است. هم چنین خدمات مشاوره رایگان در گرم و نرم برای مشتریان تدارک دیده شده تا بتوانند بهترین نمونه را که با نیاز های آنها هماهنگ تر باشد از میان محصولات موجود انتخاب و خریداری کنند.

توسط مهین مکتبی

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها