کد خبر: 628326
تاریخ انتشار :

علت فوت علی سلیمانی ، علی سلیمانی و همسرش سهیلا جوادی

علی سلیمانی در آغوش همسر و دخترش + عکس های خانوادگی

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علی سلیمانی امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.

 علی سلیمانی در آغوش همسر و دخترش + عکس های خانوادگی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مه شو : علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود. علی سلیمانی امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت. جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد. علی سلیمانی متولد 11 آبان 1350 در تهران مجری و طراح دکور و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. علی سلیمانی فارغ التحصیل لیسانس نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است ، او از ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد.

 

وضعیت ازدواج و همسر علی سلیمانی و فرزندان

علی سلیمانی و سهیلا جوادی در فروردین 1376 با یکدیگر ازدواج کردند ، در زمان ازدواج علی سلیمانی 26 ساله و خانوم جوادی 18 ساله بودند. این زوج صاحب یک دختر بنام صبا هستند که به صورت سبا نوشته می شود ، سبا سلیمانی عکاس است.

علی سلیمانی

علی سلیمانی برادر بزرگتر حسین سلیمانی (بازیگر) است. علی سلیمانی ورزشکار حرفه ای است و از سال 1370 به تدریس رشته کاراته می پردازد ،https://www.mahsho.com/fa/tiny/news-51775 همچنین مدرس بازیگری در آموزشگاه های هنری می باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها